Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Hej å hopp och fest!
-
Man ska åka med Sofia inne i gbg! hon kör helt sitt eget gokarträjs där med. Inga rödljus stannar Sofia
-
Sanna;570478 wrote:Får jag åka med någon ner?
Neven, Sourra, Nils?
Malin, önskar du dig fortfarande ett spagettibad?
Spagettibad?! Det vill jag se:-)!
Såg Peter Walbeck en gång på Pusterviksteatern, där han inledde showen med att sitta i en uppblåsbar pool fylld med spagetti och köttfärssås, med en gigantisk gummikuk i pannan och en lösvagina som han trädde över åderpålen… Är det den showen Malin också sett kanske….:wink:?Ska ner direkt efter jobbet för att kita Läjet, men vet inte riktigt när…
Åker i så fall från Billdal och skulle tippa på ca 15.00. Kolla annars med Danne, som åker från stan: 0731560058Imorgon (lördag) är det ju också “Reunion Party” i A-bay, by the way!
Jag kan nog tyvärr inte stanna över natt (har slarvat lite för mycket ett tag), men det skiter väl du i, ha ha…
-
above_the_law;570907 wrote:Spagettibad?! Det vill jag se:-)!
Såg Peter Walbeck en gång på Pusterviksteatern, där han inledde showen med att sitta i en uppblåsbar pool fylld med spagetti och köttfärssås, med en gigantisk gummikuk i pannan och en lösvagina som han trädde över åderpålen… Är det den showen Malin också sett kanske….:wink:?Ska ner direkt efter jobbet för att kita Läjet, men vet inte riktigt när…
Åker i så fall från Billdal och skulle tippa på ca 15.00. Kolla annars med Danne, som åker från stan: 0731560058Imorgon (lördag) är det ju också “Reunion Party” i A-bay, by the way!
Jag kan nog tyvärr inte stanna över natt (har slarvat lite för mycket ett tag), men det skiter väl du i, ha ha…
Tar du med hjälm kameran idag eller?
/Calle
-
Sanna;570478 wrote:Får jag åka med någon ner?
Neven, Sourra, Nils?
Malin, önskar du dig fortfarande ett spagettibad?
callekuling;570909 wrote:Tar du med hjälm kameran idag eller?/Calle
Jeppsis!
Och den här gången har jag rensat minneskortet;-)
Logga in för att svara.