Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › Hej då nu drar vi…
-
Hej då nu drar vi…
Publicerad av speedjanne på 1 augusti, 2007 vid 16:129 Fiskebäckspeedare till Karpathos imorgon.Hoppas bara det blir vind,prognosen ser ju hyffsad ut..
Hör av mig om vi hittar något internet.¨Mvh Speedjanne
Knatte svarade 17 år, 9 månader sedan 15 Medlemmar · 30 Svar -
30 Svar
-
Knatte
Gäst1 augusti, 2007 vid 16:29Avis
Vilka skall åka över och speeda ?? Eller skall det vara ballettdansare med också :tongue:
-
hoppas det blir bra! 2 st falukillar (gubbar rättare sagt, 40+) var där under 14-21 juni och det blåste spik varje dag i stort sett, segel från 3 kvm!
-
@Speedjanne 401978 wrote:
9 Fiskebäckspeedare till Karpathos imorgon.Hoppas bara det blir vind,prognosen ser ju hyffsad ut..
Kul, hoppas ni får det bra! Martin van Meurs ska också dit imorgon så ni får lite motstånd:-)
-
9 Fiskebäckspeedare till Karpathos imorgon.Hoppas bara det blir vind,prognosen ser ju hyffsad ut..
Gött, kör så att det ryker!!! Det är Devils bay som gäller, kolla upp noga var revet ligger i bortre änden av bukten. En annan sak, glöm inte att skrubbsår inte läker, de blir bara djupare och djupare. Ta med plåster som är vattentäta.
Internet hittar ni i Vasilisbar i Chickenbay (den enda baren där), prova hans Mohito också, så j…a god.
På måndagar är det fest på Mistral centret (Gun bay), kan bli ett jäkla drag efter 00, missa inte detta. Lite ”Cayoty ugly” över stället, massa brudar som serverar etc :-P.
Om ni vill köpa billiga surf prylar så kolla vad Chris Schill har för något, köpte ett Warp 2006 5.8 med gold mast för 400 Euro. Jag total kvaddade hans misille 06’a också, den har han säkert reparerat och kan sälja för ingenting.
Lycka till…
-
Ha det så gött!
Men kom ihåg, det går ändå snabbast på Haga….
http://www.gps-speedsurfing.com/gps.asp?mnu=rankings&smnu=search
JohanC
-
Jasså…
http://www.gps-speedsurfing.com/gps.asp?mnu=user&val=19158&uid=1608
Skitsamma jag är nöjd om jag får plana och kanske nosa på 37 knop…
-
Fan Janne, Ni kommer att hetsa ihjäl varann!
Jag har ett uppdrag åt er:
Dokumentera i bilder vilket fantastiskt ställe det är för nybörjare och
familjer med småbarn.
Borde vara lätt att hitt folk som kör nybörjarkit i form av trehalvasegel
som kör i plattvatten..
Vill styra in Maria på att vi skall ta en restresa till Karpathos.. -
Ha det så gött allihopa och hoppas ni får kanonförhållanden så alla PB ryker ! Vill se/höra lite rapporter.
Var ute och körde världens kortaste session i Arinaga idag, ca 15 minuter….
Toköverriggad med 5,4 warp, vindbyar på 45 knop, hängde i riggen och skakade, tröttnade snabbt på det och packade ihop och åkte hem. väldigt myckeet jobb för lite segling.Idag var temperaturen tillbaka till normala 30 c till skillnad från igår när det var ca 43-44 c i Arinaga. Inte helt van vid över 40 c och över 10 m/s
, det gick åt några liter vatten efter seglingen.
//Mats -
Ja nu får ni bita i bomarna så ni tar 40knop lyckatill!!!!! vi höres……..
-
@Markforce f.d. Markram 402052 wrote:
Fan Janne, Ni kommer att hetsa ihjäl varann!
Jag har ett uppdrag åt er:
Dokumentera i bilder vilket fantastiskt ställe det är för nybörjare och
familjer med småbarn.
Borde vara lätt att hitt folk som kör nybörjarkit i form av trehalvasegel
som kör i plattvatten..
Vill styra in Maria på att vi skall ta en restresa till Karpathos..Kolla in Larrys sida, han har varit där med familj många gånger.
http://www.surfzone.se/index.php?ind=blog&op=home&idu=330
/ Calle -
Oregistrerad
Gäst2 augusti, 2007 vid 19:31j….la va de blåser. Synd att ni inte kunde komma med
LBJ -
Knatte
Gäst3 augusti, 2007 vid 08:17@Oregistrerad 402366 wrote:
j….la va de blåser. Synd att ni inte kunde komma med
LBJLasse, nu hoppas vi att du kommer tillbaka med några 30 + knops sessioner! Nu verkar det ju vara idealiska förhållanden för fräcka färger på T-shirten:smile:
Logga in för att svara.