Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Hejdå Sverige. Hejdå kyla. Hejdå kitesurfing.

• Hejdå Sverige. Hejdå kyla. Hejdå kitesurfing.

Publicerad av johnk på 26 oktober, 2008 vid 13:36

06:55 flyger jag till San Diego för 3 månader jobb.

Om någon vill hälsa på så finns jag här http://www.pchousing.com/California/La_Jolla___UTC/property_2911.htm men ta inte med kitegear (se bifogad bild). Tillfälliga telefonnummer är 0703-357261 och ett USA-nummer som jag postar när jag fixat det.

Kajta åt mig och ta hand om er här hemma (vill inte höra om några kites i högspänningsledningar när jag lyssnar på Ekot över nätet :)).

olle-2 svarade 16 år, 6 månader sedan 7 Medlemmar · 9 Svar
  • 9 Svar
  • christian12345

Medlem
    26 oktober, 2008 vid 14:29

Shit vad najs. Ät massor av mexmat! Men sist jag var där så var det fina förhållanden så jag tycker att du ska ta med grejerna. Det finns en kiteshop ute på ön; de kan säkert hjälpa dig med spots och annat.

• johanw

Medlem
    26 oktober, 2008 vid 15:59

där e ju lite vågor iaf..

• johnk

Medlem
    26 oktober, 2008 vid 16:49

Ja vågsurfa kan man göra varje dag nästan om man vill. Fast det är ju inte kite 🙂

Tar nog inte kitegrejer med mig. Eventuellt våtdräkt och sele och sen köpa ett begagnat lättvindsmonster och en spleene session eller skim/vågbräda där.

• manko

Medlem
    26 oktober, 2008 vid 19:26

bild_219_1211348657_8761779.jpg

Älska La Jolla! Sen då kite suget blir för stort är det bara att hoppa på närmaste inrikesflyg till Maui!

• johnk

Medlem
    26 oktober, 2008 vid 19:36

@manko 511926 wrote:

Älska La Jolla! Sen då kite suget blir för stort är det bara att hoppa på närmaste inrikesflyg till Maui!

He he. Blev så förra gången jag var där faktiskt 🙂 Läste om haj-attacken i din blogg! Hur länge var ni där? Jag surfade också i Torrie Pines rätt mycket när jag var där.

• manko

Medlem
    26 oktober, 2008 vid 20:31
    johnk;511931 wrote:
    He he. Blev så förra gången jag var där faktiskt 🙂 Läste om haj-attacken i din blogg! Hur länge var ni där? Jag surfade också i Torrie Pines rätt mycket när jag var där.

Förstod att hajarna bara är där på våren så nu ska det vara lugnt! 😛 Var där i sex månader, underbart ställe, som sagt är väl bara vinden som saknas! Fint hus du bor i förresten, varit där ett antal gånger på fest ;).

• skotten

Medlem
    26 oktober, 2008 vid 21:53

daaam man, you landed on your feet.. make sure you remember to log in now and then man. surferlove and ha de.

• patrikol

Medlem
    26 oktober, 2008 vid 21:56

@johnk 511877 wrote:

Ja vågsurfa kan man göra varje dag nästan om man vill. Fast det är ju inte kite 🙂

Tar nog inte kitegrejer med mig. Eventuellt våtdräkt och sele och sen köpa ett begagnat lättvindsmonster och en spleene session eller skim/vågbräda där.

Nej vad skall du med kite om det finns riktiga vågor?

Då är det bara att surfa på riktigt ju!

Ha det så himmla bra vi är alla lite avis tror jag! 😉

• olle-2

Medlem
    27 oktober, 2008 vid 15:22

du har en spottloska ner till baja, gaska bra kite där….

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Hejdå Sverige. Hejdå kyla. Hejdå kitesurfing.

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.