Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Hejsan gott folk!

• Hejsan gott folk!

Publicerad av wwwsoutheastse på 17 januari, 2004 vid 14:53

Héjsan.. jag e ny här.. har inte surfat så mycket började i sommar, men det e jäkligt kul, jag bor i Skillinge på österlen, och håller på att starta en boardshop nu.
    Jag e inte så jätte duktig på vindsurfing, jag ahr en BIC TECHNO E på 135L med en 6,5 sqm rigg. JAg undrar lite vilken dom popeläraste brädorna är, och vilka som är bra både i pris mässigt och kvalite mässigt. Söker idear till min butik. Vore kul å sälja lite vindsurf också.. Nån som har lust å ge mig en snab guide på marknaden? smile.gif

MVH Calle

skywalker svarade 21 år, 2 månader sedan 3 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • styret

Medlem
    18 januari, 2004 vid 01:03

tror att du ska vänta med att börja kränga windsurfprylar tills du byggt upp ett riktigt bra kunnande på den fronten.

dagens surfshoppar drivs inte av rookies utan av folk emd ett henuint itresse och kunnande vilket borgar för kunniga svar vid frågor och liknande och alltåså nöjda kunder.

• skywalker

Medlem
    18 januari, 2004 vid 11:25

Hallåj !

När öppnar butiken för besök ?

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Hejsan gott folk!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.