Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing hela dimensionsfilmen på vimeo

• pepa

Medlem
    12 februari, 2009 vid 21:01

@nic 529993 wrote:

Lite sunkigt att lägga ut den på vimeo när det knappast är något storföretag som backar upp den här typen smal kvalitetsfilm. Snarare en eldsjäl som behöver all uppmuntran (läs cash) han kan få för att kunna göra nästa film.

Tänkte samma sak först, men sen kom jag att tänka på att om den inte hade funnits på Vimeo så hade jag aldrig blivit sugen på att köpa den. Nu går mina tankar i kors 🙂

• nundy

Medlem
    14 februari, 2009 vid 18:04

Finns på http://www.snowkitefilm.com, löp och köp så blir morten glad!!

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing hela dimensionsfilmen på vimeo

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.