Senaste nytt › Forums › Övriga › Off Topic › Hela internet segt???
-
Hela internet segt???
Publicerad av Knatte på 21 juni, 2009 vid 11:40Någon annan än jag som upplever att hela internet har visat tendenser att sega ner sig sist veckan?? Sidorna tar löjligt lång tid att ladda och ofta händer det att sidan inte kan visas mm.
Någon som känner igen sig och vet varför i så fall:laugh:Knatte svarade 15 år, 7 månader sedan 3 Medlemmar · 7 Svar -
7 Svar
-
Skulle gissa på att det är din operatör eller något lokalt strul, fast nu när jag tänker på det så har jag ibland inte fått kräm till routern de senaste veckorna under korta perioder(minuter).
Mina konspirationsteorier vill du inte läsa, inte FRA heller(eller?) 😉 -
Knatte
Gäst24 juni, 2009 vid 06:30Daffman;554952 wrote:Skulle gissa på att det är din operatör eller något lokalt strul, fast nu när jag tänker på det så har jag ibland inte fått kräm till routern de senaste veckorna under korta perioder(minuter).
Mina konspirationsteorier vill du inte läsa, inte FRA heller(eller?) 😉Det är möjligt att Bredbandsbolaget har strul, men jag sitter på en 100 mbs lina och det är inte riktigt den speeden som det brukar vara:blush: Fast kanske lite bättre sista dagarna…
Datorn är virus genomsökt och register rensade och alla kända grejer för att snabba upp datorn fixade:smirk: -
-
Knatte
Gäst24 juni, 2009 vid 07:30BooMan;555013 wrote:Inte strålande hastighet, men ca 52 mbs, så det är inte hastigheten som är problemet, utan själva internet:wink:
-
jon-ass;555052 wrote:är skynet som håller på att dra igång….
Faaaan också, dags skicka ett brev till lämplig del av Amerikanska krigsmakten och be dem dra ut sladden och hänvisa till filmerna innan det är försent!
-
Knatte
Gäst24 juni, 2009 vid 10:37jon-ass;555052 wrote:är skynet som håller på att dra igång….Ja, ja.. Självklart är det som, pågår i det fördolda..:tongue:
Logga in för att svara.