Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Heldag på fredag
-
Jag lär också hålla mig till vågplanka så då får du lite att välja på Magnus =)
-
Har 25 meters linors bommen med mig plus en 7:a, 9:a och 12:an så om någon vill hoppa så. Är där kring 8 då.
-
@sourra 414645 wrote:
Bar underkropp är framtiden! Åka i ottan?
vi är två pers, varav en från järntorget
ottan låter tidigt, verkar vara crowded redan då så frågan är om man vinner på det… men innan 9 borde man väl vara på väg om man ska hinna åka nåt innan det blir mörkt =) -
Magnus o jag är där halv åtta… om det nu inte blir massa regn.
/Mat
-
@sourra 414739 wrote:
Jag hämtar Sov-Nils kl 08 så vi är i Läjet vid nio. Ses!
Då får du köra i mitt kölvatten…(lät ganska skepparaktigt o bra)
Ja e nog där ganska tidigt (0630?) o kör en-enoenhalv go timme innan jobbe kallar…hade varit fint med en heldag, men lutar åt de på lördag 😉 Kollade precis Foreca, sällan de är fyra fnuttar på strecket!
-
SÅÅÅ jjjjävllla gott det var!!!! 🙂 🙂 🙂
Alex var du där tidigare? var där 7.30. Cleana waves och perfekt vinkel 🙂
/Mat
-
Jag körde hemma i Falkenberg. Sjukt kul. 25 meters linorna gav lite mer höjd kan aj lova eller så har jag bara blivit bättre 😉
Mat: Hur ser morgondagen ut?
-
@Mat 414820 wrote:
SÅÅÅ jjjjävllla gott det var!!!! 🙂 🙂 🙂
/Mat
Ah sweet morning………arbetsdagen kändes inte så tung efter den starten………..gött att nästan slippa regnet också!
Hoppas på fler fredagmornar då man börjar sent.
-
Mat;414820 wrote:SÅÅÅ jjjjävllla gott det var!!!! 🙂 🙂 🙂
/Mat
Jepp sjukt bra! Körde 9.30-13, började regna ordentligt mot slutet men nu är det nog riktigt bra igen, sol och grejer men ska ju orka helgen också 🙂
Huvudhöga cleana vågor får man ju inte allt för många i sverige!Hööööga hopp blev det en del, bättre än liseberg med magpirret 🙂
-
Det var fan så fint. riktigt skönt med regnskurarna och pung mycket vind runt 13 snåret .Detta är sverige när det är som bäst hardcore kiting.
Nu är det bara hem och tejpa ihopp knät igen men det var det värt:laugh:
Logga in för att svara.