Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Heldag på fredag

• mat

Medlem
    14 september, 2007 vid 18:27

@Haze 414833 wrote:

Jag körde hemma i Falkenberg. Sjukt kul. 25 meters linorna gav lite mer höjd kan aj lova eller så har jag bara blivit bättre 😉

Mat: Hur ser morgondagen ut?

drar till la vallée imorgon…

/Mat

• wakenils

Medlem
    14 september, 2007 vid 18:47

Oskar o Arild, ni missade ju det bästa på dagen… När solen tittade fram, vinden vred och blev helt jämn, mycket goare hopp då!!
    Heldag kan man väl säga att det blev… 9-18, fram med bilder nu sourra!!!!

• sourra

Medlem
    14 september, 2007 vid 18:59

Jag är helt död. Min gamla samekropp pallar inte med sådana långa hårda dagar. Bilder är på g.

• arild

Medlem
    14 september, 2007 vid 19:27

@Mat 414974 wrote:

drar till la vallée imorgon…

/Mat

När drar du??

Jag slutar våg kurs vid 14 sedan åker nog Alex och jag söderut

• mat

Medlem
    14 september, 2007 vid 19:51

@Arild 414995 wrote:

När drar du??

Jag slutar våg kurs vid 14 sedan åker nog Alex och jag söderut

Åker vid 7.00 men det blir först lite surf på en riktigt fin vänster på väg dit. Ses där på eftermiddag!

• rusiak

Medlem
    14 september, 2007 vid 20:12

@Mat 415005 wrote:

Åker vid 7.00 men det blir först lite surf på en riktigt fin vänster på väg dit. Ses där på eftermiddag!

pöjkar, tog en ensam batalj i viken på kvällen. Ensam med aptryck i 7,5…dissade morgonen, hade la inte börjat trycka på så mycket när jag stack iväg.

Kul dag i morgon verkar de som!

//alex

• sourra

Medlem
    14 september, 2007 vid 23:26

Ja det var en jävla fin dag. Vi drog kl 08 och kom hem kl 20. En heldag i ordets rätta bemärkelse. Det är tveksamt om kroppen klarar av en till sån här dag imorgon. Stundtals var det helt galet hårt. Jag hade trimmat ned min sjua på alla tänkbara sätt (knopar, straps etc.) och lik förbannat flög jag som en vante då jag hoppade.

Jag slängde just upp lite bilder på http://www.surfzone.se/forum/showthread.php?t=52904

Sida 3 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Heldag på fredag

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.