• _sofia_

Medlem
    23 maj, 2008 vid 21:49
    debkåusf;468923 wrote:
    Jag skulle åkt imorgon men jag fick kört 4 tim i varberg idag så jag stannar i vbg o hoppas på samma fina bris imorgon. idag låg det på 9-10m. smhi lovar bris imorgon med! Om den uteblir imorgon sticker jag kanske ner tidigt sön o då har jag ett säte över!

fn magnus de kallar ja int sjysta puckar ah int höra av sig när de levererar i vbg:smile:

• debkausf

Medlem
    24 maj, 2008 vid 07:31

@_Sofia_ 468935 wrote:

fn magnus de kallar ja int sjysta puckar ah int höra av sig när de levererar i vbg:smile:

Ha! Sicken otur! E du inte i koftornas fölovade land! Dom som e smarta säger att det skall bli bra bris idag med! Kan slå en pling om han kommer igång!

• neven

Medlem
    24 maj, 2008 vid 08:10

Verkar inte bli nån roadtrip idag iaf. Sorry Nicke… Vi får se hur det blir imorrn.

debkåusf: Det skall ju blåsa ostligt som grundvind? Vad händer när brisen kommer igång då? Var kan man köra?

• annas

Medlem
    24 maj, 2008 vid 08:19

jonaish, hur ser wejvsen ut borta hos dig?

• _sofia_

Medlem
    24 maj, 2008 vid 08:45

call me if its look good 0705534192 :laugh:

• debkausf

Medlem
    24 maj, 2008 vid 10:34

@Neven 468892 wrote:

Haha. Jag kan tänka mig åka ner om nån hänger med! Varberg eller Göteborg kvättar. Nån som har plats i bil eller vill åka med i Blå Pilen? Call me 0708-867386!

När brisen kommer i vbg. kickar den in från n-nv o då bör väl alla spotsen på dom riktningarna funka. Jag kan ringa ett alertcall om den kommer!:smile:

• jonaish

Medlem
    24 maj, 2008 vid 14:46
    AnnaS;468965 wrote:
    jonaish, hur ser wejvsen ut borta hos dig?

kan nog bli bättre imorron, downwinders i borrby e aldrig fel!

vem e på?

• norrman

Medlem
    24 maj, 2008 vid 14:55

hur var det i gislöv idag? hade en nybörjare med en 12a som jag kunnat va med å leka lite?? tänkte dra mig neråt imorgon!

oveer and out

• jonaish

Medlem
    24 maj, 2008 vid 15:12

gisslöv sög faktiskt fet häst pung, borrby va nog mer gytt!!

• johanw

Medlem
    24 maj, 2008 vid 16:14

va jävligt go downwinder i borrby idag riktigt fina o clean vågor!! toppen dag kunded varit lite mer vind men men..

• gh0st

Medlem
    24 maj, 2008 vid 16:52

Men downwindern var riktigt nice… fan helt underbar t.o.m. eller ja, iallafall tills sista 10min då det dog.

• pjoter

Medlem
    24 maj, 2008 vid 16:57

gött ni fick lite kul. själva va vi i ett stenigt klagshamn å lekte lite. sjukt soft plattvatten men byigt å stenar så man vågade inte satsa nåt.

Men ser ut att kunna bli fint i borrby imorrn. dock verkar vinden vrida en del vilket ju inte är helt bra för vågorna. :/

• norrman

Medlem
    24 maj, 2008 vid 17:16
    jonaish;469012 wrote:
    gisslöv sög faktiskt fet häst pung, borrby va nog mer gytt!!

vad var det som var kasst med gisslöv? borrby passar typdligen inte så bra för nybörjare? är det bättre i gisslöv då?

Later

• gh0st

Medlem
    24 maj, 2008 vid 17:36

nä Gislöv är bra mycket värre för nybörjare. Stenar o grejer. Det var inte tillräckligt med vind i Gislöv, behöver bra ladd i kiten för vågor.

• skotten

Medlem
    24 maj, 2008 vid 18:08

Same again tomorrow ?? : )

Sida 6 av 7

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.