Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › helgen?
-
debkåusf;468923 wrote:Jag skulle åkt imorgon men jag fick kört 4 tim i varberg idag så jag stannar i vbg o hoppas på samma fina bris imorgon. idag låg det på 9-10m. smhi lovar bris imorgon med! Om den uteblir imorgon sticker jag kanske ner tidigt sön o då har jag ett säte över!
fn magnus de kallar ja int sjysta puckar ah int höra av sig när de levererar i vbg:smile:
-
@_Sofia_ 468935 wrote:
fn magnus de kallar ja int sjysta puckar ah int höra av sig när de levererar i vbg:smile:
Ha! Sicken otur! E du inte i koftornas fölovade land! Dom som e smarta säger att det skall bli bra bris idag med! Kan slå en pling om han kommer igång!
-
Verkar inte bli nån roadtrip idag iaf. Sorry Nicke… Vi får se hur det blir imorrn.
debkåusf: Det skall ju blåsa ostligt som grundvind? Vad händer när brisen kommer igång då? Var kan man köra?
-
@Neven 468892 wrote:
Haha. Jag kan tänka mig åka ner om nån hänger med! Varberg eller Göteborg kvättar. Nån som har plats i bil eller vill åka med i Blå Pilen? Call me 0708-867386!
När brisen kommer i vbg. kickar den in från n-nv o då bör väl alla spotsen på dom riktningarna funka. Jag kan ringa ett alertcall om den kommer!:smile:
-
AnnaS;468965 wrote:jonaish, hur ser wejvsen ut borta hos dig?
kan nog bli bättre imorron, downwinders i borrby e aldrig fel!
vem e på?
-
hur var det i gislöv idag? hade en nybörjare med en 12a som jag kunnat va med å leka lite?? tänkte dra mig neråt imorgon!
oveer and out
-
va jävligt go downwinder i borrby idag riktigt fina o clean vågor!! toppen dag kunded varit lite mer vind men men..
-
Men downwindern var riktigt nice… fan helt underbar t.o.m. eller ja, iallafall tills sista 10min då det dog.
-
gött ni fick lite kul. själva va vi i ett stenigt klagshamn å lekte lite. sjukt soft plattvatten men byigt å stenar så man vågade inte satsa nåt.
Men ser ut att kunna bli fint i borrby imorrn. dock verkar vinden vrida en del vilket ju inte är helt bra för vågorna. :/
-
jonaish;469012 wrote:gisslöv sög faktiskt fet häst pung, borrby va nog mer gytt!!
vad var det som var kasst med gisslöv? borrby passar typdligen inte så bra för nybörjare? är det bättre i gisslöv då?
Later
-
nä Gislöv är bra mycket värre för nybörjare. Stenar o grejer. Det var inte tillräckligt med vind i Gislöv, behöver bra ladd i kiten för vågor.
Logga in för att svara.