Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Helgen ser fin ut!
-
Jag tror på bris nu med det fina vädret och med det kalla vattnet, öland kanske.
-
men…VAD FAN!
DMI visar bara 5-8 nu på östkusten! det var 8-11 en timme sedan….
-
vad jag kan se så visar dom 8-11 ??, verkar som alla kollar på olika prognoser
-
FRV: 8-10 2-3 tiden och framåt.. räcker för mig! klart vi ska till borrby!
-
Borrbystrand idag?
Det börjar bli dags för mig att ta mig ut också, vad säger folk. Vilka ska till Borrbystrand?
Jonaish, bor inte du på den där sidan? Blåser det hos dig?
-
ser rätt kass ut på östsidan också idag. 🙁
blir parkvägen om en stund för mig å kolla lite, blåser det inte där kanske man kan hitta lite bris på vägen hem.
-
de blåser för den större kajten så att säga… men vinden har ökat lite hela tiden sen kl 7-8 i morse! jag kommer gå ut å surfa nu iaf!
Det blåser nog inte mkt bättre här, än på parkis, det är imorron som det ser bättre ut iaf 😀
//joonish 0706153487
-
Borrby var kass idag.. det var vind för att stå och leka med kiten på stranden men inte för att köra. Hoppas det var bättre på porkyway
-
Fan vad bra det var idag. Strålande solsken och gött med vind. + Hela Habo Locals var samlade och var ute på vattnet, det var ett tag sen sist.
-
F–king brilliant today at PV.
Om man tänkte bort 5mm gummi runt kroppen var det som Medelhavet.
Vill se pics!
-
gh0st;459433 wrote:Fan vad bra det var idag. Strålande solsken och gött med vind. + Hela Habo Locals var samlade och var ute på vattnet, det var ett tag sen sist.
hörde att krille inte fick va med… 😉
-
@TomW 459435 wrote:
F–king brilliant today at PV.
Om man tänkte bort 5mm gummi runt kroppen var det som Medelhavet.
Vill se pics!
helvetes jävlar piss! skulle ju inte vara ngt vind där nere. hatar den här vindtorkan körde 20 mil för att latja med kiten på stranden 😡
Logga in för att svara.