• anonym-anvandare

Medlem
    7 juni, 2003 vid 13:43

Man kan surfa efter danmarks färjorna kanske
    inte att rekommendera.
    Men såg någonstans att det var surf vid råå.

• levieux

Medlem
    7 juni, 2003 vid 13:53

Råå visste jag redan men finns det ingenting närmaste stan?

• jeppepeppe

Medlem
    8 juni, 2003 vid 12:08

Det finns en klubb inne i Helsingborg, Vikingstrands Vindsurfingklubb som har en schysst klubbstuga och brädcontainer längs Hbg norra stränder. Du hittar hemsida och adress på Brädseglarförbundets hemsida (länk finns till höger här på sidan!)!

Hoppas att det hjälper!!! grin.gif

• levieux

Medlem
    8 juni, 2003 vid 14:32

Tack ,det var precis det jag behövde veta laugh.gif laugh.gif laugh.gif

• memnoch

Medlem
    8 juni, 2003 vid 15:50

Hej,

Jag är medlem i Vikingstrand. Du hittar hemsidan på direktlänk Vikingstrand Vindsurfingklubb

Finns bra med platser i containrarna eftersom vi har rensat ut, så passa på och bli medlem.

• levieux

Medlem
    10 juni, 2003 vid 11:28

Tack laugh.gif

Just nu är jag i Uppsala men hoppas kunna flytta ner till Helsingborg om jag hittar jobb där.

Jag skall vara där nere vid midsommar. Finns det möjlighet att hyra bräda från klubben?

• memnoch

Medlem
    11 juni, 2003 vid 07:51

Hej igen,

Det går att hyra brädor, men de är nybörjarbrädor från början 90-tal och tidigare. D v s utmärkta att börja på, men inte mycket att växa i. Om du vill hyra eller kolla in containrarna etc. så finns det telefonnummer till vår kontaktperson på hemsidan. Han bör kunna hjälpa dig. Om du kommer ner och vill testa på något sätt så löser vi det givetvis. smile.gif

• levieux

Medlem
    19 juni, 2003 vid 15:35

Hej,

Nu bar det iväg söderut smile.gif
    Jag kommer nog att kolla runt klubben om det blåser
    Vi ses där smile.gif

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.