Senaste nytt Forums Kitesurfing Session Helsingborg

• sonkie

Member
    21 juni, 2010 at 13:55

Undrar om det bara är uppe vid HBG eller vid JP också.
    På SMHI och drogden ser det ju inte så kul ut…

• tobbekite

Member
    21 juni, 2010 at 15:33

blev möte på jobbet så inte kommit iväg ännu. drar från jobbet nu, på plats på kitebeach ca 18.15.
    ser riktigt bra ut fortfarande 🙂

• tobbekite

Member
    29 juni, 2010 at 15:46

Ser ut att bli lite vind imorgon, någon som tänkt åka vid kitebeach?

bäst passar det efter jobbet (kl. 15 och framåt, senare är bättre) men kan tidigare också. prognosen ser lite varierande ut så får väl ta en kik imorgon förmiddag när det ser bäst ut.

• vogon-jeltz

Member
    29 juni, 2010 at 16:55

Jag stack från stranden vid halv 6 idag efter doppet och då va det inte mkt till vind.
    Kommer imorgon senast vid 4:a.
    Annso ta med min skim om du ska ner!

• tobbekite

Member
    29 juni, 2010 at 17:15
    Vogon Jeltz;618978 wrote:
    Jag stack från stranden vid halv 6 idag efter doppet och då va det inte mkt till vind.
    Kommer imorgon senast vid 4:a.
    Annso ta med min skim om du ska ner!

nej idag var det ingen vind, men prognosen var ju kass också.
    ser ju någerlunda ut till imorrn iaf. siktar också på klockan 4 då, bara prognosen håller i sig.

• vogon-jeltz

Member
    29 juni, 2010 at 18:23

KK.
    Såg nu att det va en gamal tråd med nytt svar i, mitt noob misstag 🙂

• larssa

Member
    29 juni, 2010 at 21:25

Om jag kan fixa barnvakt i morgon så e jag med på kitebeach om det blåser där annars ser det bättre ut i M-berg.

• teddan

Member
    30 juni, 2010 at 07:46

tja, ja e sugen på att dra ner nu på förmiddagen eller kanske runt tolv? Ser visserligen ut att bli lite bättre frammåt em, men hinner inte då. Någon som är på att dra ner typ vid 11?
    Tjo!

• annasofia

Member
    30 juni, 2010 at 18:41

Säg att det var kass så jag inte behöver deppa över att jag inte kunde….. Å den som ljuger får inte prova min nya bräda:wink:

• tobbekite

Member
    30 juni, 2010 at 18:56

kass skulle jag inte säga. periodvis hade jag rejält tryck i min 14, var bäst mot slutet precis innan jag drog hem kl. 19, och såg ut som det höll i sig fram till kl. 20 enligt http://vivakarta.sjofartsverket.se/

men du har väl bara 9:a som störst? då missade du inget 😉

• vogon-jeltz

Member
    30 juni, 2010 at 19:09

Ledsen att säga att det va gött mellan 18- 20 lite överriggad med min 16 på slutet dock

• larssa

Member
    30 juni, 2010 at 20:46
    TobbeKite;619139 wrote:
    kass skulle jag inte säga. periodvis hade jag rejält tryck i min 14, var bäst mot slutet precis innan jag drog hem kl. 19, och såg ut som det höll i sig fram till kl. 20 enligt http://vivakarta.sjofartsverket.se/

men du har väl bara 9:a som störst? då missade du inget 😉

Vet du eller någon annan vart den mätaren sitter?

Log in to reply.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Session Helsingborg

You must be logged in to create new discussions.