Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Hemsida för kite i höganäs området?

• hbgkitare

Medlem
    10 april, 2007 vid 11:52

Hur gick det för dig Martin i Fortuna i Lördags, såg att du försvann bort mot Borsthusen men de andra skulle ha koll på dig när jag stack?

• hbgkitare

Medlem
    10 april, 2007 vid 11:52

Hur gick det för dig Martin i Fortuna i Lördags, såg att du försvann bort mot Borstahusen men de andra skulle ha koll på dig när jag stack?

• surfballe

Medlem
    11 april, 2007 vid 09:23

Anders!.din gammle tepåse !..klart det blir farhult i sommar! hur går det för tvillingrna ? har de kört något ännu ? Kanske även en ny ”överriggat i farhult” haha… du måste skicka den från 2000 till mig! ….jag har inte sett den på aslänge!

• fnoske

Medlem
    11 april, 2007 vid 18:33

Hej!
    Jag bor också i Höganäs och är sugen på att börja kitesurfa. Finns det nån som ger kurser i närheten?
    /Fredrik

• alexanderlindelof

Medlem
    21 april, 2007 vid 08:05

@fnoske 375752 wrote:

Hej!
    Jag bor också i Höganäs och är sugen på att börja kitesurfa. Finns det nån som ger kurser i närheten?
    /Fredrik

Jag gick en 2-dagars introduktionskurs i Varberg.

http://www.kiteskolan.nu/

Ganska nära Höganäs, billigt och bra.

• selle

Medlem
    21 april, 2007 vid 10:36
    Hbgkitare;375469 wrote:
    Hur gick det för dig Martin i Fortuna i Lördags, såg att du försvann bort mot Borstahusen men de andra skulle ha koll på dig när jag stack?

Hehe,..
    JAdu, det gick åt skogen.
    Jag har hunnit åka några gånger sedan dess nu och fått mycket bättre koll på grejjorna.
    Undanflykten är att min kite inte funkar när de blåser så lite (och så sjukt byigt).. hehe.
    Så grymt förnedrad… hehe.

MEn jag lever fortfarande..

• kitemaster

Medlem
    26 april, 2007 vid 06:31

Jag kan smygtipsa om att Höganäs kommer att få sitt eget Kitecenter till sommaren. Där kommer certifierade instruktörer hålla kurser på heltid. Det beräknas vara igång i slutet av Maj. Mer info kommer inom kort…

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Hemsida för kite i höganäs området?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.