Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Hemsida för kite i höganäs området?
-
Hemsida för kite i höganäs området?
kitemaster svarade 17 år, 10 månader sedan 10 Medlemmar · 22 Svar
-
Hur gick det för dig Martin i Fortuna i Lördags, såg att du försvann bort mot Borsthusen men de andra skulle ha koll på dig när jag stack?
-
Hur gick det för dig Martin i Fortuna i Lördags, såg att du försvann bort mot Borstahusen men de andra skulle ha koll på dig när jag stack?
-
Anders!.din gammle tepåse !..klart det blir farhult i sommar! hur går det för tvillingrna ? har de kört något ännu ? Kanske även en ny ”överriggat i farhult” haha… du måste skicka den från 2000 till mig! ….jag har inte sett den på aslänge!
-
Hej!
Jag bor också i Höganäs och är sugen på att börja kitesurfa. Finns det nån som ger kurser i närheten?
/Fredrik -
@fnoske 375752 wrote:
Hej!
Jag bor också i Höganäs och är sugen på att börja kitesurfa. Finns det nån som ger kurser i närheten?
/FredrikJag gick en 2-dagars introduktionskurs i Varberg.
Ganska nära Höganäs, billigt och bra.
-
Hbgkitare;375469 wrote:Hur gick det för dig Martin i Fortuna i Lördags, såg att du försvann bort mot Borstahusen men de andra skulle ha koll på dig när jag stack?
Hehe,..
JAdu, det gick åt skogen.
Jag har hunnit åka några gånger sedan dess nu och fått mycket bättre koll på grejjorna.
Undanflykten är att min kite inte funkar när de blåser så lite (och så sjukt byigt).. hehe.
Så grymt förnedrad… hehe.MEn jag lever fortfarande..
-
Jag kan smygtipsa om att Höganäs kommer att få sitt eget Kitecenter till sommaren. Där kommer certifierade instruktörer hålla kurser på heltid. Det beräknas vara igång i slutet av Maj. Mer info kommer inom kort…
Logga in för att svara.