Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Hemska kalla vintern…

• Hemska kalla vintern…

Publicerad av lundvall på 29 december, 2003 vid 21:58

Jo, klassas det som vinter nu eller ? Surfuppehåll ?
    Alla verkar ju vara ute ändå fast man själv sitter hemma och rullar tummarna och kollar på träderna när dom dinglar hit å dit i blåsten… Tycker att denna årstiden December – mars borde vara lite varmare, så att man kunde vara ut mera:)
    Själv har jag inte varit ute fören i höstas… Hängselekroken pajjade ju såklart och sen dess har det aldrig blivit av att köpa någon ny krok/sele. Men man har ju fått en ny surf film att bli inspererad av sålänge (Plug N’ Play), jag har lästa lite i konfen och den verkarju ha fått bra kritik. Så nu skall jag passa på att se den så slipper jag sitta här och kolla på dom vita träderna. Eller så får man sticka ut och sattsa på Is/Snö surfing. Fast det är ju såklart goast ute på vattnet.

niklas_s svarade 21 år, 4 månader sedan 5 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • naish

Medlem
    29 december, 2003 vid 22:04

Det finns inget som kallas vinter wink.gifJag trodde att det skulle vara slut på surfet i typ september,men nä!Jag är fortfarande ute, konstigt nog smile.gifJag provade men två våtdräkter för 2 dagar sen och det funkade skit BRA! blush.gifSå har du två våtdräkter så åk ut och surfa järnet!!!! ooo.gif//Philip

• herodude

Medlem
    29 december, 2003 vid 22:44

aah men jääävlit smidit de måste vara me två våtdräkter.. kör me underställ under istället det funkar skit bra å inte så himla mycke osmidigare…

• naish

Medlem
    29 december, 2003 vid 22:51

nä jag tycker inte att det är så osmidigt crazy.gifmen den våtdräkten jag har under är inte tjock alls!

• cambo

Medlem
    29 december, 2003 vid 23:04

Japp underställ räcker långt, det enda problemet är händerna för mej, har kört med tumvantar, diskhanskar, fiskehanskar och vanliga hanskar under. Har inte hittat något som fungerar riktigt bra än. Biltema hade väl något som kanske är värt att testa.

• niklas_s

Medlem
    29 december, 2003 vid 23:55

ja kör me diskhandskar å öppna från wallens över de. fryser aldrig. men de där me handskar verkar ju va ganska individuellt

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Hemska kalla vintern…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.