Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Hemskheter i Apleviken

• joontee

Medlem
    1 augusti, 2009 vid 19:02
    simpa;562969 wrote:

Finns det Partille-Johnnys kan det likfan gärna finnas vindsurfare med shorts också.

HAHA BÄSTA 😀

• ola_p

Medlem
    1 augusti, 2009 vid 19:03

Shorts utanpå dräkten ger jag inte så mycket för, men däremot skadar det inte med lite färg på dräkterna. Framförallt inte på vågsurfare, skadar inte att de blir enklare att upptäcka så man slipper segla på dem…

• jat

Medlem
    2 augusti, 2009 vid 11:51
    J.S.;563142 wrote:
    Vänta bara tills någon börjar köra med neohuva utanpå hjälmen, då jäklar blir det fränt!

tummen upp!

• sundberg

Medlem
    2 augusti, 2009 vid 12:40

Oåxen anledningen till att jag hade lycratröja utanpå min kortärmade våtdräkt var för att slippa bränna mig på fula maneter. Förstår inte varför så många klagar på shorts utanpå dräkten. Som med vanliga kläder, folk klär sig i det dom tycker är snyggt/bekvämt…meningslös diskussion egentligen

• ugglemannen

Medlem
    2 augusti, 2009 vid 12:46

jaaa vem fan bryr sig!

• andreas-f

Medlem
    2 augusti, 2009 vid 16:34

Shorts utanpå döljer stora hål i röven på neoprenet 🙂

• kvabbso

Medlem
    3 augusti, 2009 vid 07:48

Det finns nog inget som kan engagera så som ett par badbyxor…………

Helt jävla otroligt

• kvabbso

Medlem
    3 augusti, 2009 vid 07:54
    frofrik;562860 wrote:
    Ni kan ju inte på fullt allvar påstå att det är snyggt med enbart våtdräkt?
    Lyckas man dölja den så mycket som möjligt är det ju bra 😉

Dock inte sagt att jag kör med badbyxor utanpå för det, mest för att det inte SKA vara så, men också för att det egentligen ett onödig störningsmoment som är i vägen för sittselen 😉

Är inte sittsele lite GAY???

• oaxen

Medlem
    3 augusti, 2009 vid 07:55
    Sundberg;563421 wrote:
    Oåxen anledningen till att jag hade lycratröja utanpå min kortärmade våtdräkt var för att slippa bränna mig på fula maneter. Förstår inte varför så många klagar på shorts utanpå dräkten. Som med vanliga kläder, folk klär sig i det dom tycker är snyggt/bekvämt…meningslös diskussion egentligen

I see.

Men, sitter inte selen sämre med tröjan på utsidan?

För egen del kör jag det som är mest funktionellt i alla lägen.

• sundberg

Medlem
    3 augusti, 2009 vid 17:10
    Oåxen;563651 wrote:
    I see.

Men, sitter inte selen sämre med tröjan på utsidan?

För egen del kör jag det som är mest funktionellt i alla lägen.

Jovars kanske lite men inte så jag lider av det ;P Nu är ju maneterna borta här så jag skippar tröjan…
    Apropå surfmode, någon som surfat naken?

• pure

Medlem
    3 augusti, 2009 vid 20:05

Shorts utanpå dräkten kommer vara helt ute 2010.. nästa år är det sönderklippt våtdräkt vid tex knäna som gäller och eventuellt stentvättad våtdräkt (det sista är inte verifierat)
    Källa: Ebba von Sydow

• windmiller

Medlem
    3 augusti, 2009 vid 20:36

Men det där är väl ingenting, jag hoppas själv på att det ska komma harem våtdräkter så jag slipper att ha mina harembyxor utanpå min dräkt.:tongue:

• psn

Medlem
    3 augusti, 2009 vid 21:51

I min villfarelse trodde jag att folk som körde lycra och badbyxor utanpå dräkten gjorde det i något syfte, typ “när solen skiner direkt på min kolsvarta våtdräkt blir det för varmt” eller “jag vill skydda min våtdräkt från slitage därför har jag mina Ripcurlboardshorts utanpå”, men det är alltså bara mode det handlar om?

jaha.. då blir det kanske till att kränga på sig shortsen utanpå gummit nästa gång då.. man vill ju hänga med lixom trots att man är över 30. Kanske kan man vira några upphalstampar runt benen.. lite partille-look.

nu blev det lite ironiskt, huvudbudskapet var egentligen: Ha vad fasen ni vill på er, men försöker man se ball ut på vattnet får man minsan backa upp det med lika balla skills också.

• m3lk3r

Medlem
    4 augusti, 2009 vid 03:28

Äh folk med badbyxor över dräkten är dudes som inte har en bula att visa.

• ludde_l

Medlem
    4 augusti, 2009 vid 05:53

Å ena sidan så är jag en vindsurfare som bara surfar i våtdräkt, å andra sidan så har ju alla superhjältar kallingarna utanpå brallorna! Jag ska nog surfa med kallingarna utanpå dräkten nästa gång.

Sida 3 av 4

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Hemskheter i Apleviken

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.