Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing hengo = kungen

• dak

Medlem
    20 juli, 2010 vid 10:00

Riktigt fint åkt samt filmat, go låt me planet caravan

• hengo

Medlem
    20 juli, 2010 vid 10:08

OCH, de är johan (umeåisk kitesmurfare) som sjunger, icke att förglömma!

• mattijas

Medlem
    20 juli, 2010 vid 10:18

Smooth slides! mkt fint

• pjoter

Medlem
    20 juli, 2010 vid 10:43

Sjukt snyggt åkt och filmat! Hengo måste va den som åker klart snyggast i sverige, jämfört med han ser alla andra ut som sprattelgubbar.

Dock svider det i mitt veggohjärta…. Funkar inte stearin? Funkar bra på plastsliders iaf.

• trumpeten

Medlem
    20 juli, 2010 vid 10:51

Ni ar ju for roliga att anvanda fisk, en revolutionerande losning 😉

Snygga presses och filmat

• lelleee

Medlem
    20 juli, 2010 vid 10:55

fan va najs, å grose på samma gång

• brushanen

Medlem
    20 juli, 2010 vid 11:20

Näst bästa fisk-filmen efter Torsk på Tallin

Gott shrrrrreddat, riiiiktigt nice av aborren

• neven

Medlem
    20 juli, 2010 vid 11:46

Grymt snyggt! Hur luktar brädan efteråt…? 🙂

• mjersen

Medlem
    20 juli, 2010 vid 12:32

1a klass!!! fan va jag önskar jag med hade en influence!

• hengo

Medlem
    20 juli, 2010 vid 12:48

hehe tack ska ni ha! influence e najs, men lite småsugen på influence grind!

pjoter, testat det.. men fisk är hittils de enda som faktiskt ger den där riktiga PEHD-plast-känslan. Du kanske kan blötlägga lite torkade sojjabollar å testa smörja med det? 🙂

• mjersen

Medlem
    20 juli, 2010 vid 13:26
    hengo;621631 wrote:
    hehe tack ska ni ha! influence e najs, men lite småsugen på influence grind!

pjoter, testat det.. men fisk är hittils de enda som faktiskt ger den där riktiga PEHD-plast-känslan. Du kanske kan blötlägga lite torkade sojjabollar å testa smörja med det? 🙂

mm samma här.. den alla influencer e tyvärr slut i hela europa. suger

• windyboy

Medlem
    20 juli, 2010 vid 16:35

Fan va fett!

• sourra

Medlem
    20 juli, 2010 vid 17:30

Jag var ute på lite kungaskådning idag i norr men konungen behagade inte svänga förbi i sin droska. Istället såg jag en sammanbiten kille åka fram och tillbaka vid railen (som stod nästan 90 grader mot vinden) och göra det ena tappra försöket efter det andra men kiten drog honom av railen hela tiden. När jag gick ut i vattnet och kom lite närmare den fiskosande railen kunde jag höra honom muttra ”Vänta bara till Henning kommer hit, då kommer han ställa railen rätt och då…”

• hengo

Medlem
    20 juli, 2010 vid 17:39

hahahha, å inte har den peddoröda kitesurfaren burit in railen efter sig heller.

jädrar va lång den såg ut genom ditt objektiv,varför filma vi inte med vidvinkel?! Tror du få filma imorn 🙂

• sourra

Medlem
    20 juli, 2010 vid 17:57

Med tanke på hur mina snickerier gick och hur många brädor jag har att åka på så är det inte helt långsökt att jag blir filmhjon…

Sida 1 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing hengo = kungen

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.