Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › hengo = kungen
-
hengo = kungen
Publicerad av wakenils på 20 juli, 2010 vid 09:50[ame=”http://vimeo.com/13473163?hd=1″]THE FISH on Vimeo[/ame]
blir man så grym av att leka med fisk?
haze svarade 14 år, 7 månader sedan 23 Medlemmar · 31 Svar -
31 Svar
-
OCH, de är johan (umeåisk kitesmurfare) som sjunger, icke att förglömma!
-
Sjukt snyggt åkt och filmat! Hengo måste va den som åker klart snyggast i sverige, jämfört med han ser alla andra ut som sprattelgubbar.
Dock svider det i mitt veggohjärta…. Funkar inte stearin? Funkar bra på plastsliders iaf.
-
Ni ar ju for roliga att anvanda fisk, en revolutionerande losning 😉
Snygga presses och filmat
-
Näst bästa fisk-filmen efter Torsk på Tallin
Gott shrrrrreddat, riiiiktigt nice av aborren
-
hehe tack ska ni ha! influence e najs, men lite småsugen på influence grind!
pjoter, testat det.. men fisk är hittils de enda som faktiskt ger den där riktiga PEHD-plast-känslan. Du kanske kan blötlägga lite torkade sojjabollar å testa smörja med det? 🙂
-
hengo;621631 wrote:hehe tack ska ni ha! influence e najs, men lite småsugen på influence grind!
pjoter, testat det.. men fisk är hittils de enda som faktiskt ger den där riktiga PEHD-plast-känslan. Du kanske kan blötlägga lite torkade sojjabollar å testa smörja med det? 🙂
mm samma här.. den alla influencer e tyvärr slut i hela europa. suger
-
Jag var ute på lite kungaskådning idag i norr men konungen behagade inte svänga förbi i sin droska. Istället såg jag en sammanbiten kille åka fram och tillbaka vid railen (som stod nästan 90 grader mot vinden) och göra det ena tappra försöket efter det andra men kiten drog honom av railen hela tiden. När jag gick ut i vattnet och kom lite närmare den fiskosande railen kunde jag höra honom muttra ”Vänta bara till Henning kommer hit, då kommer han ställa railen rätt och då…”
-
hahahha, å inte har den peddoröda kitesurfaren burit in railen efter sig heller.
jädrar va lång den såg ut genom ditt objektiv,varför filma vi inte med vidvinkel?! Tror du få filma imorn 🙂
-
Med tanke på hur mina snickerier gick och hur många brädor jag har att åka på så är det inte helt långsökt att jag blir filmhjon…
Logga in för att svara.