Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Henke snabbast i skaune
-
Henke snabbast i skaune
Publicerad av babilidoo på 6 november, 2006 vid 18:19Här har ni mannen myten legenden som alla snackar om.. Han vann nämligen fulltÖS i Lomma i helgen med sin utomordentligt moderna utrustning.
Det är nu bevisat att Old shit is the hitwind-lover svarade 18 år, 4 månader sedan 8 Medlemmar · 10 Svar -
10 Svar
-
Det är jobbigt att erkänna, men det är sant. Mina ultra trimmade prylar hade ingen chans mot Henriks bländande teknik.
!!! Henrik Eriksson är LBWS KM Fullt Ös mästare -06 !!!
/Klang
-
när körde ni? i lördags? var på väg ut då men det var punka på bilen å massa skit på släpet.
-
Jepp, det blev lördagen 4 November. Kanske inte optimala förhållanden, men efter lite ihärdigt väntande och traglande på havet så kom det till sist några pustar som vi använde för att köra två heat. Henrik vann båda med sin mästerliga planingsteknik, har aldrig sett maken till att använda vinden effektivt …
/Klang
-
Haha så de blev inge mer tävlande, skönt för min del men otur för dig klang 😉
Ganska orättvisa förhållande för tävlingen om man säger som så men men skoj att ha testat på slalom 🙂
-
Synd att jag inte kunde delta. Hade krossat allt motstånd… eller inte… :tongue:
Kul att det blev genomfört en tävling. Grattis till segern Henke!
Jag har gått i ide och kommer inte synas på vattnet förrän till våren. Skyller på tunn dräkt…
//Jonas
-
Oregistrerad
Gäst7 november, 2006 vid 13:07vad har henke för toppnotering?
/alex på jobbet -
Oregistrerad wrote:vad har henke för toppnotering?
/alex på jobbetHemlig…
Logga in för att svara.