Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Herregud!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• styret

Medlem
    7 augusti, 2010 vid 11:52

satan vad sjukt men satan vilken tråkig film.

• m3lk3r

Medlem
    7 augusti, 2010 vid 21:33
    skeppohoj!;624252 wrote:
    omgwtfck-boring-bloody-queers . . eller? just queerious

Oh my god what the fuck barbeque.

• emil_h

Medlem
    8 augusti, 2010 vid 08:08
    surfslusken;624254 wrote:
    Om du alltid seglar lika länge när de bjuds upp till dans som i Vilhärad sist så behöver du inte oroa dej för att komma upp i den nivån. Va va de me dej sist, bakfull?? Såna förhållanden o så segal du en timme???

Jag vet inte vad du hade druckit men jag seglade i 5-6 timmar och hade till slut kramp i både armar och ben.

• surfslusken

Medlem
    8 augusti, 2010 vid 08:20
    Emil_H;624593 wrote:
    Jag vet inte vad du hade druckit men jag seglade i 5-6 timmar och hade till slut kramp i både armar och ben.

Ja nån måste ha druckit, eller kanske t o m sniffat nåt olämpligt. För ja får då inte ihop den ekvationen. Eftersom JAG segla i 5-6 timmar o du kom dit ett par timmar efter och åkte där i från en timme före mej. Fast du kanske gör konsulter o räknar in restiden me?

• emil_h

Medlem
    8 augusti, 2010 vid 10:03

Eller var det du som orkade segla så länge eftersom din fena i princip aldrig lämnade vattnet

• surfslusken

Medlem
    8 augusti, 2010 vid 10:42
    Emil_H;624605 wrote:
    Eller var det du som orkade segla så länge eftersom din fena i princip aldrig lämnade vattnet

Vet inte vilken fena du snackar om? Alla dom fyra som satt på min bräda luftades iaf ganska frekvent den dan. De finns bildbevis!
    http://www.facebook.com/photo.php?pid=6384218&id=359058408202&ref=fbx_album
    🙂

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Herregud!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.