Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Herregud!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
Herregud!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
surfslusken svarade 14 år, 3 månader sedan 16 Medlemmar · 21 Svar
-
skeppohoj!;624252 wrote:omgwtfck-boring-bloody-queers . . eller? just queerious
Oh my god what the fuck barbeque.
-
surfslusken;624254 wrote:Om du alltid seglar lika länge när de bjuds upp till dans som i Vilhärad sist så behöver du inte oroa dej för att komma upp i den nivån. Va va de me dej sist, bakfull?? Såna förhållanden o så segal du en timme???
Jag vet inte vad du hade druckit men jag seglade i 5-6 timmar och hade till slut kramp i både armar och ben.
-
Emil_H;624593 wrote:Jag vet inte vad du hade druckit men jag seglade i 5-6 timmar och hade till slut kramp i både armar och ben.
Ja nån måste ha druckit, eller kanske t o m sniffat nåt olämpligt. För ja får då inte ihop den ekvationen. Eftersom JAG segla i 5-6 timmar o du kom dit ett par timmar efter och åkte där i från en timme före mej. Fast du kanske gör konsulter o räknar in restiden me?
-
Eller var det du som orkade segla så länge eftersom din fena i princip aldrig lämnade vattnet
-
Emil_H;624605 wrote:Eller var det du som orkade segla så länge eftersom din fena i princip aldrig lämnade vattnet
Vet inte vilken fena du snackar om? Alla dom fyra som satt på min bräda luftades iaf ganska frekvent den dan. De finns bildbevis!
http://www.facebook.com/photo.php?pid=6384218&id=359058408202&ref=fbx_album
🙂
Logga in för att svara.