Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Hhmmm, Fullt drag ute på Ekoln.
-
Hhmmm, Fullt drag ute på Ekoln.
Publicerad av surfen på 11 januari, 2006 vid 18:18En liten bild från gårdagens övningar med Iceskaten, jäklar vilket plattfall. Men en fin dag blev det.
larsan svarade 18 år, 10 månader sedan 5 Medlemmar · 8 Svar -
8 Svar
-
Knatte
Gäst11 januari, 2006 vid 19:38Nice ögongblicksbild 🙂 Bra fångat, med fötterna i vädret!
-
surfen wrote:En liten bild från gårdagens övningar med Iceskaten, jäklar vilket plattfall. Men en fin dag blev det.
Aj aj det där kan göra ont…
Härlig is!
-
Tjena, var fick du tag på iceskaten, byggde du själv? Jag letar efter en alternativt ritning. /Larsan
-
Larsan wrote:Tjena, var fick du tag på iceskaten, byggde du själv? Jag letar efter en alternativt ritning. /Larsan
Jag kanske kan hjälp till lite. Det hänger lite på vad du kommer åt, t ex fräs svets etc.
Jag och ett gäng LinSurfare valde att fräsa ett fäste för långfärdsskridskomedar.
Bladis körde svetsvarianten.
-
Larsan wrote:Tjena, var fick du tag på iceskaten, byggde du själv? Jag letar efter en alternativt ritning. /Larsan
Nää, jag orkar inte hålla på och böka med såg och hammare, det finns det så många andra som är duktiga på, så jag öppnar libran och köper det istället…
Ring och prata med Christoffer Svenske 0705505753 eller kom ner till Skaris och titta på dom som han bygger, riktigt goa att köra på.
-
LeVieux wrote:Fin bild med en typisk Surfenställning…
Hmmmm,. Tack för det du;=) Ger man inte järnet, så kan man lika järna stå på stranden och titta på alla andra som har roligt…
Hur har ni det i London? Allt bra? -
surfen wrote:Nää, jag orkar inte hålla på och böka med såg och hammare, det finns det så många andra som är duktiga på, så jag öppnar libran och köper det istället…
Ring och prata med Christoffer Svenske 0705505753 eller kom ner till Skaris och titta på dom som han bygger, riktigt goa att köra på.
Kanon, jag ringer mr Svenske
/Larsan
Logga in för att svara.