Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Hhmmm, Fullt drag ute på Ekoln.

• Hhmmm, Fullt drag ute på Ekoln.

Publicerad av surfen på 11 januari, 2006 vid 18:18

En liten bild från gårdagens övningar med Iceskaten, jäklar vilket plattfall. Men en fin dag blev det.

larsan svarade 18 år, 10 månader sedan 5 Medlemmar · 8 Svar
  • 8 Svar
  • Knatte

Gäst
    11 januari, 2006 vid 19:38

Nice ögongblicksbild 🙂 Bra fångat, med fötterna i vädret!

• boman

Medlem
    13 januari, 2006 vid 11:34
    surfen wrote:
    En liten bild från gårdagens övningar med Iceskaten, jäklar vilket plattfall. Men en fin dag blev det.

Aj aj det där kan göra ont…

Härlig is!

• larsan

Medlem
    16 januari, 2006 vid 12:22

Tjena, var fick du tag på iceskaten, byggde du själv? Jag letar efter en alternativt ritning. /Larsan

• oaxen

Medlem
    16 januari, 2006 vid 16:15
    Larsan wrote:
    Tjena, var fick du tag på iceskaten, byggde du själv? Jag letar efter en alternativt ritning. /Larsan

Jag kanske kan hjälp till lite. Det hänger lite på vad du kommer åt, t ex fräs svets etc.

Jag och ett gäng LinSurfare valde att fräsa ett fäste för långfärdsskridskomedar.

Bladis körde svetsvarianten.

• surfen

Medlem
    16 januari, 2006 vid 16:21
    Larsan wrote:

Nää, jag orkar inte hålla på och böka med såg och hammare, det finns det så många andra som är duktiga på, så jag öppnar libran och köper det istället…

Ring och prata med Christoffer Svenske 0705505753 eller kom ner till Skaris och titta på dom som han bygger, riktigt goa att köra på.

• levieux

Medlem
    16 januari, 2006 vid 22:14

Fin bild med en typisk Surfenställning…

• surfen

Medlem
    17 januari, 2006 vid 08:31
    LeVieux wrote:
    Fin bild med en typisk Surfenställning…
    Hmmmm,. Tack för det du;=) Ger man inte järnet, så kan man lika järna stå på stranden och titta på alla andra som har roligt…
    Hur har ni det i London? Allt bra?
  • larsan

Medlem
    17 januari, 2006 vid 15:33
    surfen wrote:
    Nää, jag orkar inte hålla på och böka med såg och hammare, det finns det så många andra som är duktiga på, så jag öppnar libran och köper det istället…

Ring och prata med Christoffer Svenske 0705505753 eller kom ner till Skaris och titta på dom som han bygger, riktigt goa att köra på.

Kanon, jag ringer mr Svenske

/Larsan

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Hhmmm, Fullt drag ute på Ekoln.

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.