Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing hittade Naish Helix 9m i Habo ikväll

• hittade Naish Helix 9m i Habo ikväll

Publicerad av cellentropya på 8 maj, 2009 vid 01:11

Jag hittade en brand new Naish 09 9m på gräsmatta i Habo idag efter min 2 timmar kväll sessioner.:laugh:

Idag var väldig jobbig med lätt vind första timma vid kl 19.00 men sen blåste bra i 45′ och it was a real blast! Tyvärr sakna förfarande mitt bagage med alla mina 3 rabbits från f**ing British Airways! :mad::mad::mad:

Ett sök till, när jag körde nästan ensam i Habo idag, jag fått sällskap av några snygga fågel som kört brev mig i 30′. Awesome, dom hade röda näbb
    och dom var najss och snäll. Varför man palla hela tiden att kitesurfare skräm bort fågel? Man skulle filma de här momenten och få publicerad som bevis att kitesurfing är fågelvänlig inte bara miljövänlig!!

klubben svarade 15 år, 6 månader sedan 8 Medlemmar · 12 Svar
  • 12 Svar
  • gh0st

Medlem
    8 maj, 2009 vid 05:19

Haha, det är säkert Tony’s (Skotten) Helix 9:a =) Jag bor i Malmö och ska träffa honom idag, ber han ringa dig =)

• cellentropya

Medlem
    8 maj, 2009 vid 07:14

kalasbra!

• roland

Medlem
    8 maj, 2009 vid 07:36

Glömde hahahahah säkert….

• skotten

Medlem
    8 maj, 2009 vid 10:10

hahaha fuck… doh…

I cant believe I left her on the beach.. shit… I didnt have the energy to unpack the car last night when I got home, so I didnt even know. I owe you big style mate, thanks heaps and heaps : )

Surferlove.

Skotten

• superlativo

Medlem
    8 maj, 2009 vid 10:49
  • skotten

Medlem
    8 maj, 2009 vid 12:11

hehehe if only I had my own private island…

I think Nick is going to pick up the kite today, he is making the switch from flexi to naish, and still hasnt tried the helix..

• gonzo

Medlem
    8 maj, 2009 vid 12:50

hahahahahahahahaha

• callekuling

Medlem
    8 maj, 2009 vid 12:57

Shaved ass = memory problems?

/Calle

• skotten

Medlem
    8 maj, 2009 vid 14:26

hahahaha there could be something in that…

• cellentropya

Medlem
    8 maj, 2009 vid 15:52

The kite will take a ride with me and land in habo beach tomorrow morning…

hope you do need it this night for any other reason…

hasta luego ma bro

• skotten

Medlem
    8 maj, 2009 vid 19:27

ahh you are a god mate, surferlove man.

• klubben

Medlem
    8 maj, 2009 vid 22:25
    cellentropya;545145 wrote:
    Jag hittade en brand new Naish 09 9m på gräsmatta i Habo idag efter min 2 timmar kväll sessioner.:laugh:

Finns i mitt hus i Malmö och jag kan ta med på lordag om någon vill ha det tillbacka… eller?

Idag var väldig jobbig med lätt vind första timma vid kl 19.00 men sen blåste bra i 45′ och it was a real blast! Tyvärr sakna förfarande mitt bagage med alla mina 3 rabbits från f**ing British Airways! :mad::mad::mad:

Ett sök till, när jag körde nästan ensam i Habo idag, jag fått sällskap av några snygga fågel som kört brev mig i 30′. Awesome, dom hade röda näbb
    och dom var najss och snäll. Varför man palla hela tiden att kitesurfare skräm bort fågel? Man skulle filma de här momenten och få publicerad som bevis att kitesurfing är fågelvänlig inte bara miljövänlig!!

Aloha för din surfer lova mate!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing hittade Naish Helix 9m i Habo ikväll

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.