• sirgomez

Medlem
    14 mars, 2003 vid 15:45

titta på flysurf.com – de har rätt bra grejor – alla funkar bra de har.

• preppie

Medlem
    14 mars, 2003 vid 16:26

Skit i hjälm!!!!

• anonym-anvandare

Medlem
    14 mars, 2003 vid 18:46

Har du leach är det nog inte så dumt med hjälm ändå. Jag vet efterssom jag har haft djupa jack i huvudet. Tyvärr lär man sig förmodligen aldrig av sina misstag. Hjälmen ligger oftas kvar på stranden… crazy.gif

• hengo

Medlem
    14 mars, 2003 vid 18:58

varför just om man har leash?

• nilsson

Medlem
    14 mars, 2003 vid 19:25

Om du har leash på brädan är det inte ovanligt att brädan flyger ifatt dig vid ett fall, det värsta scenariot är när brädan har “fastnat” i vattnet och när den släpper är det en “redig” “Houston we have a take off” vilket lindrigt sagt gör JÄ– ont!!//Mvh Bengt

• kitelife

Medlem
    14 mars, 2003 vid 20:42

Tjena, gath hjälmar är ett bra alternativ….
    Ang. leash till brädan så är det inget jag rekomenderar! lär dig bodydraga upp i vind istället….
    om du insisterar på leash så skaffa en rull leash typ den flysurfer har (tror att jag har sett en från naish oxå?) Anders på LA surf snacka om att han skulle ta hem ett gäng, ring honom och fråga så får du mer info…

http://www.gathsports.com/

• anonym-anvandare

Medlem
    17 mars, 2003 vid 20:48

Kop GATH, de gor helt klart de basta och snyggaste hjalmarna.

• anonym-anvandare

Medlem
    17 mars, 2003 vid 20:57

det vore iof synd att säga att gath hjälmarna är snygga….
    men de är rätt bra…

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.