• hakuna

Medlem
    18 september, 2004 vid 10:33

Hej. Jag har en skate-hjälm från Intersport för typ 150 kr, den funkar bra. Stoppningen av frigolit suger inte upp något vatten. tendenser till att lossna, men de sitter än så länge. En nackdel jag lärde mig i helgen var att jag fick skavsår på adamsäpplet av knäppet, kanske pga dålig rakning. Smörjde med barnens idomin-salva och nu är det läkt!
    Får se hur jag skall lösa vadderingen av knäppet.

/Niclas

• anonym-anvandare

Medlem
    20 september, 2004 vid 06:19

Kolla http://www.ontopsports.com/catalog/index.php?cPath=48_29&osCsid=f131710e3ed41aaafd5e30bbc3990929
    De har en hjälm för 399 som skyddar öronen (vilket skatehjälmarna inte verkar göra). Kan vara bra om du tänker öva loopar eftersom trumhinnorna då ligger risigt till (tänkt dig ett magplask fast på örat).

/ Patrick

• toka

Medlem
    20 september, 2004 vid 06:25

Ja, jag tänker öva loopar! (Men kanske om fem år eller så, hehe…) Har precis börjat köra lite i vågor och inser att prylarna kan komma flygandes från alla håll och kanter. Även utan loopförsök. shocked.gif

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.