• hakuna

Medlem
    8 mars, 2005 vid 14:07

Jag körde ett par ggr förra sommaren med en skateboardhjälm från Intersport eller om det var någon annan gigantisk sportaffärskedja för 200 kr, den sitter på fint även i tvättmaskinen i bappelviken. Hur klistret som håller fast padsen kommer hålla återstår att se men man får la ta fram kontaktlimmet och hoppas att plasten håller.

• anonym-anvandare

Medlem
    8 mars, 2005 vid 15:00
  • vispen

Medlem
    8 mars, 2005 vid 16:41

Sorry. Såg inte det. Häpp!

• anonym-anvandare

Medlem
    8 mars, 2005 vid 16:47

nä, det är lugna puckar! bättre att fråga en gång för mycket än för lite. smile.gif

/Niklas

• mes

Medlem
    8 mars, 2005 vid 21:07

Pro Tech Full Helmet kostar ca 200 sek hos Islandsports.com USA exkl. frakt men frakten borde inte bli så mycket. Ev. upptäckt i tull gör inte heller att den kommer upp i de 435 sek jag hittat den för hos add-nature i Stockholm. Jag ska nog testa och beställa…
    smile.gif

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.