Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Hjälmar
-
nic;459789 wrote:[..] tillfredställelsen av nyinköpta prylar stå i proportion till priset[..]
Precis vad jag tänkte på.
Så om någon vill köpa min hjälm som det finns en bild på här lite längre upp i tråden så kostar den $18 000. Då ingår en personlig genomgång från en av våra representanter från Chrille Protective Kitestuff (CP Kitestuff) plus att vi photoshoppar ihop en bild där en knarkande och promiskuös kändis har hjälmen på sig så att ägaren kan identifiera sig med något. Som en bonus så skyddar den också!
-
@christian12345 403079 wrote:
Hehe. Håller med. Det verkar som att ”kite-hjälmar” antingen kostar en förmögenhet eller får en att se ut som Darth. (eller Mars attacks, om man köper en Gath). Eller alltihop på en och samma gång.
Man kan köpa en billig (tror det är 200:- den går på) skatehjälm på Stadium och sätta på gaffa för att skydda öronen. Gaffan kommer vara ett par cm utanför öronen, så om man bara gör ett par hål i den, så kan man ha kvar balanssinnet. Om man dessutom blingar hjälmen med massa feta stickers så blir det lättare att ragga (tror jag).
För att min idé skall kunna tävla med ridhjälmar och annat så har jag gjort en pedagogisk bild.
Christian
Ha ha, vill du sälja den!?
Logga in för att svara.