Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Hjälmköp hjälp

• lars_k

Medlem
    12 november, 2008 vid 12:55

Jag kör denna för att klara spolningar mot stenbotten och jack i skallen från polarnas fenor:

• rasmus_w

Medlem
    12 november, 2008 vid 13:05

Själv kände jag att jag behövde en hjälm som matchade min väldigt aggressiva seglingsstil. Jag brukar även ha med mig en extra RDM-mast när jag seglar.

Bär hjälm!

• ola-h

Medlem
    12 november, 2008 vid 13:18

För att undvika att bli rövknullad i de hårda shorebreak jag oftast kör i brukar jag grunda med ett kyskhetsbälte i stil med detta, som jag helt sonika kör bakåfram.

607px-Chastity_belt.jpg

• endy

Medlem
    12 november, 2008 vid 13:23

That’s pure nastyness

• lars_k

Medlem
    12 november, 2008 vid 13:26

Vafaen Ola!!! Tänk på att många av oss sitter i hårt trafikerade kontorslandskap!!!

• perkele

Medlem
    12 november, 2008 vid 14:15

helt otippat
    förbluffad
    funkar det bra för dig?

@Ola H. 515260 wrote:

För att undvika att bli rövknullad i de hårda shorebreak jag oftast kör i brukar jag grunda med ett kyskhetsbälte i stil med detta, som jag helt sonika kör bakåfram.

607px-Chastity_belt.jpg

• bicless

Medlem
    12 november, 2008 vid 14:33

Kyskhetsbälte har väl alla surfare, borde få en egen tråd tycker jag.

• ola-h

Medlem
    12 november, 2008 vid 14:35

Men jag hittar den inte bland menyerna på surfspot.se? Vet itne om jag skall leta under paket, rigg eller tillbehör?

• doc

Medlem
    12 november, 2008 vid 14:59

Paket! Självklart paket :-))))))))

• bicless

Medlem
    12 november, 2008 vid 15:26

Men du har ju redan en Ola, börjar den bli sliten?
    Är rädd för att businessen är så stor att den skulle ta över hela surfspots hemsidan om vi la upp dem där. Sen skulle man inte få göra annat än att sälja kyskhetsbälten hela dagarna. Dessutom lite läbbig beg marknad.

Bicless

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Hjälmköp hjälp

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.