• richi

Member
    21 januari, 2003 at 14:35

16,5 hade jag satsat på…perfekt storlek för sverige!

Rikard

• chris99

Member
    21 januari, 2003 at 18:33

Hej!

Jag har en Liquidforce Flight kite 9.5:a 13kvm flat area som jag vill sälja billigt. Den är konverterad till fyra linors.
    Intressant?

/Christer

• anonym-anvandare

Member
    21 januari, 2003 at 19:24

å jag har en Volvo -74 32000mil med ny kardan-axel… kan vi byta ? om din drake är i gott skick dvs

\T tongue.gif

• anonym-anvandare

Member
    21 januari, 2003 at 20:46

Nej jag ska köpa helt ny utrustning…
    / petter@kiteboard.com

• anonym-anvandare

Member
    21 januari, 2003 at 23:34

för fan skaffa en lite mindre kite som första kite,helt livsfarligt att köpa en 16 som första kite, köp inte större än 14, du kan ju satsa på en kurs också, kasnke med en poalre men se då till att använda små kites…

-hugo

• anonym-anvandare

Member
    22 januari, 2003 at 04:03

jag HAR gått på kurs, hos Ingo , och jag tänkte att det blåser ju ganska sällan så mycket här på ostkusten, eller?
    Jag kommer mest att köra här, på gotland och ev på öland, Passar inte en 16 då eller tycker du jag ska ta en 12:a
    petter@kiteboard.com

• anonym-anvandare

Member
    22 januari, 2003 at 09:23

skulle satsat på 13-14 nånting, 16 verkar ambitiöst. fast gärna något större än 12.

• anonym-anvandare

Member
    22 januari, 2003 at 09:43

16.5 är storleken.. hej lyssna inte på de mad.gif satsa på 16.5 kiten annars sitter du där på stranden när det kommer svaga vindar på sommaren. Jag har själv köpt 10an förra hösten men inte många kitedagar blev det! Kiten var helt enkelt för liten. däremot håller jag med att det är svårare att köra med 16 men det är annan femma. Alternativet är att du kanske kompleterar med lättvindsfoil med det är upp te dig grin.gif

Log in to reply.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

You must be logged in to create new discussions.