Senaste nytt Forums Vågsurfing Hjälp!!

• Hjälp!!

Publicerad av surfchicks på 19 januari, 2007 vid 11:44

Tjabba allihopa!

Vi behöver hjälp!

Vi har gjort en undersökning i skolan med vårt projektarbete och i svars alternativen fick vi fram ett namn, Billa Bangji som skulle vara en surf legend??! Är detta något som stämmer?? Vi har sökt efter namnet men hittar det inte någonstans och känner inte igen det.. :confused2:

Surfs up

maria_maruska svarade 18 år, 2 månader sedan 4 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • danielf

Medlem
    19 januari, 2007 vid 12:33

Nej, det stämmer nog inte, låter som någon gjort en ordlek på Billabong och skojat till det. Om jag minns rätt, så har ni fått rätt så många alternativ via Surfersverige.se och Nordsurf.com och även kanske här. Håll Er till dessa namn, så kan det inte gå fel.

Lycka till! 🙂

• yann

Medlem
    19 januari, 2007 vid 14:40

Nej, använd google. Det som inte finns på google finns inte.

http://www.google.com/search?hl=sv&q=%22Billa+Bangji%22

• surfchicks

Medlem
    20 januari, 2007 vid 13:00

Oki det stämmer nog med att de har hittat på nåt kul med Billabong. smart;)
    japp vi har väldigt många namn ändå så du har helt rätt!! Du har kanon minne!!
    Tackar så mycket!

• maria_maruska

Medlem
    3 februari, 2007 vid 20:37

joo, men jag känner igen billa bangji. hörde dt när jag av i australien tror jag.. kan höra m min kusin nån dag. 😛

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vågsurfing Hjälp!!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.