Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Hjälp att välja rätt segel till mast

• Hjälp att välja rätt segel till mast

Publicerad av safesurfer på 2 oktober, 2005 vid 18:25

Ska köpa ett nytt segel. Har har ett nytt 6.4 och vill ha 6.4 5.0 4.2 eller 6.4 5.3 4.5 linje. Problemet är att jag helst inte vill köpa en ny mast utan använda min 430 powerex z-wave. De flesta vågsegel 5.0m är ca 420 och ska riggas på 400 mast. vad göra?
    Köpa 5.0 förlänga toppen 10cm
    Köpa 5.0 och ny mast då man får mer pengar.
    Köpa 5.3 som passar min mast nu.

safesurfer svarade 19 år, 1 månad sedan 3 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • herodude

Medlem
    2 oktober, 2005 vid 18:32

tror en 5.3:a skulle bli as kalas, så kan du köpa en 4.7:a eller något sen när du har cash till ny mast och segel…

• basse

Medlem
    2 oktober, 2005 vid 18:43

JUpp.. det är 5,3 du skall ha. De flesta 5.3 går på 430.

• safesurfer

Medlem
    2 oktober, 2005 vid 19:07

Tack, 5.3 får det bli!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Hjälp att välja rätt segel till mast

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.