Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Hjälp med lagning!?

• andgu

Medlem
    1 april, 2008 vid 16:50

Nu kommer kanske världens dummaste fråga, men det slog mig att jag är ju inte 100 % säker. Är det verkligen epoxi som gäller för min bräda?? Eller skulle det kunna vara något annat laminat?? Har som sagt en rrd z-ride 06 och är nästan säker men innan jag ger mig i kast med lagningen borde jag nog vara 100%…

• andgu

Medlem
    2 april, 2008 vid 16:16

Nu kommer kanske världens dummaste fråga, men det slog mig att jag är ju inte 100 % säker. Är det verkligen epoxi som gäller för min bräda?? Eller skulle det kunna vara något annat laminat?? Har som sagt en rrd z-ride 06 och är nästan säker men innan jag ger mig i kast med lagningen borde jag nog vara 100%…

• svenne

Medlem
    2 april, 2008 vid 17:00

Går alltid att laga med epoxi.

• Oregistrerad

Gäst
    2 april, 2008 vid 19:44

@Svenne 455789 wrote:

Går alltid att laga med epoxi.

men inte om det är “hinkplast”! TSSS

• svenne

Medlem
    2 april, 2008 vid 22:37
    Oregistrerad;455852 wrote:
    men inte om det är “hinkplast”! TSSS

Jodå, det beror på vad hinken är gjord av. 😉
    Har lagat ett 50-tal MC-kåpor i “hinkplast” och ett gäng gamla Fanatic. De håller än. Finns en hel del brädor med inlaminerad “hinkplast”. Som sagt, beror på vilken typ.

Sida 3 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Hjälp med lagning!?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.