Senaste nytt Forums Kitesurfing Kitesurfing 4 dummies Hjälp med sittsele

• Hjälp med sittsele

Publicerad av roggan på 29 augusti, 2011 vid 19:57

Jag har googlat runt och letat efter en sittsele men vågar inte köpa någon utan att vara ganska säker på att den passar.
    Jag ligger inne med en rejäl kula på ca110cm.
    Nån som vet nån bra som borde passa mig.

kitemaster svarade 13 år, 2 månader sedan 3 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • smellslikeroses

Medlem
    30 augusti, 2011 vid 19:58

Testa i en affär så vet du om den passar eller inte!

• kitemaster

Medlem
    8 september, 2011 vid 14:56

Sittselar går ofta att göra rätt stora, och kroken är typ lika stor på alla, det är bara tyget och remmarna som dimensioneras. Jag hade spontant plockat fram en xxl till dig om du hade gått kitekurs med mig. Men som smellslikeroses säger är det ju absolut säkrast att bara prova i butik.
    Ser att du bor i Karlshamn. Då kanske grabbarna på Öland är närmast och kan låta dig prova storlek hos dem om de har öppet.
    http://www.olandkitesurfers.se/
    http://www.hagakitesurf.se

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Kitesurfing 4 dummies Hjälp med sittsele

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.