Senaste nytt Forums Vågsurfing hjälp med surfcamp

• hjälp med surfcamp

Publicerad av ludv på 20 juli, 2010 vid 07:41

Hej, jag är en nybörjare som har vågsurfat lite från och till i apelviken de senaste åren, tagit några en dagars lektioner etc.

Jag och min bror funderade på att sticka på ett 1 veckas camp nu i augsuti. Då jag inte kollat ngt på detta innan så vet jag inte vad som är bra alternativ, har googlat lite men inte blivit klokare av det.

billigt är alltid positivt men det måste samtidigt vara varmt och skönt. indonesien känns för kort för en vecka så gissar på att det måste bli europa.

Kom gärna med tips,

Tack på förhand
    Ludvig

jockeskagg svarade 14 år, 3 månader sedan 8 Medlemmar · 7 Svar
  • 7 Svar
  • hillevan

Medlem
    20 juli, 2010 vid 22:44
    ludv;621587 wrote:
    Hej, jag är en nybörjare som har vågsurfat lite från och till i apelviken de senaste åren, tagit några en dagars lektioner etc.

Jag och min bror funderade på att sticka på ett 1 veckas camp nu i augsuti. Då jag inte kollat ngt på detta innan så vet jag inte vad som är bra alternativ, har googlat lite men inte blivit klokare av det.

billigt är alltid positivt men det måste samtidigt vara varmt och skönt. indonesien känns för kort för en vecka så gissar på att det måste bli europa.

Kom gärna med tips,

Tack på förhand
    Ludvig

Hellu!
    Jag ska till portugal nu i augusti. Vore kul med lite sällskap! Kollar också runt på camp och så eftersom det är smidigast när man åker själv och inte har ngn bil där (och noll lokalsinne).
    Ryan air och norwegain (stavning?) flyger ganska billigt. Man kan landa antingen i Porto eller Faro (3 timmar från lissabon typ) där det kryllar av camps, så det är bara att leta!

Hör av er om ni ska till Portugal så kan vi hooka upp 😀

• feddan

Medlem
    29 juli, 2010 vid 10:33
  • redknapp

Medlem
    31 juli, 2010 vid 15:14

Hej!