Senaste nytt Forums Vågsurfing Hjälp med vågsurfing resa till sommaren!

• Hjälp med vågsurfing resa till sommaren!

Publicerad av chuckey på 1 april, 2007 vid 14:58

Hej, jag vill ut och vågsurfa i europa i sommar. Jag har letat igenom trådarna länge men hittar inget riktigt svar. Jag har en vågsurfingbräda men är fortfarande nybörjare så jag skulle vilja ha hjälp att hitta en spot i europa som går att surfa varje dag, passar bra för nybörjare och har vågsurfing kurser.

Tack å förhand!

zaphire svarade 17 år, 10 månader sedan 4 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • danielf

Medlem
    1 april, 2007 vid 22:27

Du är aldrig garanterad vågor för surf i europa under sommaren. Men vågsäkrast är nog Portugal, men inte mest nybörjarvänligt. Vill du ha kurser så finns det både i Hossegor, Biarritz och Zarrutz i Spanien och självklart massa andra ställen. Visst har du kurser i Portugal också, men några grader kallare i vattnet, men billigare mat och boende.

• chuckey

Medlem
    4 april, 2007 vid 16:53

okaj tack så mycket, någon som vet några andra ställen?

• emm

Medlem
    29 maj, 2007 vid 22:15

Cornwall i England:smile: och Irland. Hört att Lanzarote e bra med.. Ha så skojj!

• chuckey

Medlem
    30 maj, 2007 vid 16:03

Funderade länge på Cornwall. Men resten av familjen ville ha lite sol så nu bär det av till Rhodos den 17 Juni villket säkert kommer bli skit kul :laugh:

• chuckey

Medlem
    30 maj, 2007 vid 16:05

Funderade länge på Cornwall. Men resten av familjen ville ha sol så nu blev det en vindsurfing resa till Rhodos istället som säkert kommer bli skit kul :laugh:

• zaphire

Medlem
    5 juli, 2007 vid 17:51

@DanielF 373896 wrote:

Du är aldrig garanterad vågor för surf i europa under sommaren. Men vågsäkrast är nog Portugal, men inte mest nybörjarvänligt. Vill du ha kurser så finns det både i Hossegor, Biarritz och Zarrutz i Spanien och självklart massa andra ställen. Visst har du kurser i Portugal också, men några grader kallare i vattnet, men billigare mat och boende.

Hur vågsäkert är egentligen Portugal? Hört att det e rätt kasst där under sommaren, ska dit nu i augusti.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vågsurfing Hjälp med vågsurfing resa till sommaren!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.