-
Hjälp mig bygga egen pylon utan att borra sönder båtens golv?
Tja!
Är på väg att köpa båt med familjen och skall åka wake efter. Kan man bygga en avtagbar pylon som inte pajar båten? Tacksam för tips!
jake
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Övriga › Andra brädsporter › Hjälp mig bygga egen pylon utan att borra sönder båtens golv?
Tja!
Är på väg att köpa båt med familjen och skall åka wake efter. Kan man bygga en avtagbar pylon som inte pajar båten? Tacksam för tips!
jake
Japp visst kan du det! gör en rund platta vid pylonen slut och kör spännband. funkar då för mig å många andra!
Gl HF
tjaba, ja gjorde en mastfot, som e lös tagbar och sen körde spännband. funka stenhårt! tog en gammal windsurf mast. men aluminium rör e nog bäst. tänk på at ta et stadigt rör ba. lycka till
Smidigast är att köpa en färdig, jag köpte min på http://www.earbay.se och är hur nöjd som helst. Ruggit prisvärd!
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Övriga › Andra brädsporter › Hjälp mig bygga egen pylon utan att borra sönder båtens golv?
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.