Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Hjälp mig Dr Phil!
-
Hjälp mig Dr Phil!
Publicerad av anonym-anvandare på 2 november, 2005 vid 19:08Hur kan man umgås med sin nya kärlek när hans kärlek till brädan och seglet är större än till mig?
anonym-anvandare svarade 19 år, 2 månader sedan 9 Medlemmar · 21 Svar -
21 Svar
-
Bli en surfchick så ordnar det sig så kvickt! Sätt på dig lite trendiga surfkläder och låt din pojkvän lära dig rigga seglen. Surfa behöver du inte göra. Det räcker med att du fortsätter “lära” dig rigga upp och ned seglen, att du kan värma på raviolen lagom till han kommer in och att du värmer honom när det är kallt i surfbussen. Han kommer att dyrka dig så stenhårt..trust me..det skulle jag göra..
-
Ha ha! Jag får absolut ge det en chans. Rigga upp och ner? Jo, det låter som något jag skulle klara av!
-
Det är bara att acceptera att detta intresse är starkt! Kommer inte att funka annars. Men försök att lär dig surfa också så att ni kan göra det gemensamt! Hur bra som helst.
-
Tänk på att surfingen ger honom fina muskler som du kan få klämma på om du är snäll.
-
ta hans styva mast och trä på det genomskinliga (seglet) och blötlägg den i springan på det med de runda formerna ( brädan ), säg åt honom att du vill bli brädad och längtar att pumpa med den styva masten.
-
Sex är ju alltid ett säkert kort om man vill ha lite uppmärksamhet!
/anna -
Lite märkligt att det alltid tycks komma fram sexanspelningar så fort en tjej visar sig här… hormonstinna tonåringar som gästar konfen?
Tråkigt att tjejer alltid ska bli utsatta av det… -
Svar till:
Hur kan man umgås med sin nya kärlek när hans kärlek till brädan och seglet är större än till mig?
[/ QUOTE ]
Ett vanligt fenomen (vill inte säga problem ).
Jag hittade en artikel på nätet för ett par år sedan som en flickvän till en vindsurfare skrivit. Dels i frustration men också av faschination (och förhoppningsvis kärlek). Den var riktigt kul! Jag skickade den genast vidare till min (då) nyvunna kärlek! Hon fattade nog inte då, det gör hon nu…
Hittar inte samma artikel på nätet nu, vet någon?
/Staffan
-
Kanske dags för ytterligare ett nytt Forum: Windsurfing – Kontaktforum…
Sedan måste vi väl också ha ett forum för “önskas få gratis” (tex när man har kört sönder en mast och bara har tex nederdelen kvar, och snabbt behöver en överdel så man kan ut å surfa igen!)
Logga in för att svara.