Senaste nytt Forums Övriga Off Topic Hjälp mig hitta mitt nästa jobb – Vinn Nintendo Wii !

• Hjälp mig hitta mitt nästa jobb – Vinn Nintendo Wii !

Publicerad av nn4an_mike på 12 januari, 2010 vid 14:26

Tjena.

Jag tänkte försöka utnyttja vårt fina forum till att finna min nästa inkomstkälla här i livet. I stället för att själv jaga runt som en tok efter ett lämpligt jobb tänkte jag locka med en tävling. Den som tipsar mig om ett lämpligt jobb som leder till anställning får ett splirrans nytt Nintendo Wii som tack för hjälpen.

För att få en uppfattning om mig kommer här lite kort information, för mer info skicka ett pm eller ring så mailar jag mitt CV, tel: 0737-838186

”31 år, utbildad Affärsekonom från IHM Business School
    Jobbat de tre senaste åren som butikschef för ett företag som säljer mopeder, crossar och fyrhjulingar, innan dess som säljare på olika företag.

Söker jobb inom marknadsföring/reklam eller en ledande roll inom butiksverksamhet.

Jag ser helst att jobbet finns i Göteborgstrakten men för rätt jobb flyttar jag gärna nedåt landet så länge jag får bo nära kusten.”

Som sagt, första tipset som leder till en anställning belönas med ett Nintendo Wii !!

skotten svarade 15 år sedan 2 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • skotten

Medlem
    13 januari, 2010 vid 13:21

Speak To Henrik Huber at Stickit.. he has his own firm…. maybe he needs help, or may even be looking for a partner in GTB? who knows!..

Otherwise you can call the guys at SPI nordic in malmö, I know they are looking for someone. Speak to Paul Almond.

• nn4an_mike

Medlem
    13 januari, 2010 vid 18:43

Spi Nordic looks like a fun company for ppl with a childish mind! But if its the job that they are advertising right now ( http://www.jobstar.se/jobb/ekonomiassistent-malm%C3%B6-24 ) then I dont think it’s for me unfortunally … I am primally looking for a job as a storemanager and for such jobs I am willing to move. Im also interested in jobs that include lots of traveling. I talk and write Polish fluently so if there is a job where I can use this knowledge it could also be interesting.

Thanks for the tips but unfortunally I dont think that they will win you the Wii.

• skotten

Medlem
    15 januari, 2010 vid 03:03

yeah but so far I am the one closest to getting you work 😛 haha… I will keep my ear to the ground for you mate.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Övriga Off Topic Hjälp mig hitta mitt nästa jobb – Vinn Nintendo Wii !

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.