Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing hjälp mig med bräda. snälla!

• hjälp mig med bräda. snälla!

Publicerad av budda på 12 augusti, 2005 vid 22:13

Nu känner jag att det skulle vara roligt att införskaffa en våg eller free wave.för att utveckla min segling.just nu har jag en syncro 116. men den käns trög när det gäller.gillar den som bara den.Och kommer att behålla den som kompliment.jag är rätt tung 95 kg. segel 7.5 jet kommer köpa 6.2- 4.7 till inväntade vågisen.Önskar många råd.
    Tack på för hand…

jester svarade 19 år, 7 månader sedan 4 Medlemmar · 7 Svar
  • 7 Svar
  • anonym-anvandare

Medlem
    12 augusti, 2005 vid 22:44

Det står en Mistral Super Razor på SS i Bromma, den är på 98liter och tar dom seglen du vill anv… kostar nog nte så mycket

• surfjohan

Medlem
    12 augusti, 2005 vid 23:11

Köp en mistral shift! Kanonbräda!

• budda

Medlem
    13 augusti, 2005 vid 12:43

Jag kollade just på ss brommas hem sida. den mistralen
    skall dom ha 6990kr. Käns så där när man kan köpa en fin beg o5 för 7500.

• surfjohan

Medlem
    13 augusti, 2005 vid 13:03
  • anonym-anvandare

Medlem
    13 augusti, 2005 vid 13:10

Tabou Rocket Air 95?

Funkar bra som fan till allt, väger själv +90kg…
    Kört 5.0 som minsta på den och det funkar bra, fick tom ridit vågor med den o 5.0 i Guincho..

• anonym-anvandare

Medlem
    13 augusti, 2005 vid 13:46

Var där idag, dom vill ha 4999kr för den!!!

• jester

Medlem
    13 augusti, 2005 vid 17:53

Hejs!

Jag rekommenderar JP Freestyle Wave på 91 liter. Kör själv en sån med 4.7 och 5.4. Seglena jag använder är NP Search. Snabb, kul och lätthoppad bräda. Är själv tungviktare (105kg), och det e skitkul när det tar i lite med vindarna.
    Som ett experiment har jag monterat dubbelstropp bak, och flyttat bak/ut framstropparna på brädan, och prova att speeda lite med den med en 6.2 RS4… Kan bli intressant…

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing hjälp mig med bräda. snälla!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.