Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Hjälp mig med tips mot abstinens!

• Hjälp mig med tips mot abstinens!

Publicerad av markram på 31 mars, 2003 vid 12:16

Hjälp!
    Har kittat upp inför denna vår med brädor fenor segel och set fram mot vind och sol -vad händer då?
    -Jo kraschar bilen (inte mitt fel) och när man väl är överens med förb-e försäkringsbolaget skickar de pengar til fel person, bank och stad. Trösten är att denna person kommer hem från utlandet snart Och då kan jag köpa ny bil)..
    Så nu sitter man här och funderar på hur man bäst skall få bort den panikångest som en blåsig solig starndsatt vecka kan ge. Har ni något tips?

canoya svarade 21 år, 9 månader sedan 7 Medlemmar · 8 Svar
  • 8 Svar
  • skarabe

Medlem
    31 mars, 2003 vid 12:45

I Göteborgstrakten borde det väl finnas massor av trevliga surf-dudes du skulle kunna åka med så länge..

• jonasp

Medlem
    31 mars, 2003 vid 14:03

Kanotvagn! Bara lassa upp grejorna o gå. Gjorde jag innan jag fick körkort och inte kunde få tag i nån som kunde köra. Det är rätt jobbigt, särskillt på hemvägen efter en hel dag med surf men det är ju helt klart värt det.

• JOHN_J_RAMBO

Gäst
    31 mars, 2003 vid 15:29

komunalt är ju ett alternativ grin.gif wink.gif
    Vart bor du hän då?
    Om dt inte är en för stor omväg kan man ju alltid titta förbi om det så villes cool.gif
    Annars är la alt någon vagn typ??

• lars_k

Medlem
    31 mars, 2003 vid 16:52

Kundvagn?

• anonym-anvandare

Medlem
    31 mars, 2003 vid 17:28

Tja det vore ju kul att äntra tex en spårvagn med en överfull boardbag, man skall ju få ha med sig Basfiol, men inte cykel, så frågan är vad de skulle säga?
    Hypersonicen är ju mer “hygglig mot medpassagerarna då den är en halvmeter kortare än min slalom..
    Bor på hisingen, får se om det blåser till helgen eller senare i veckan, så man borde kanske kolla bussnummer och gå igenom deras bestämmelser och hoppas på vind, tar ju inte så lång tid att komma till Björlanda härifrån lundby(hisingen)..
    Är det ngn som testat komunalt med välfylld boardbag? crazy.gif

• zehlertz

Medlem
    1 april, 2003 vid 08:14

Jag e också från göteborg… o har precis köpt mig en surfbuss… så jag får lätt in prylar för två, kanske jag kan plocka upp dig ocm du inte får tag i bil?

• markram

Medlem
    1 april, 2003 vid 09:34

Skithyggligt, Vore helt perfekt!
    Är nyinflyttad outsider, så du må tro att det värmer.

Jag e-mailar dig laugh.gif

• canoya

Medlem
    2 april, 2003 vid 11:35

Jag köpte min formula av en dansk som åkte tåg med den till Helsingör!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Hjälp mig med tips mot abstinens!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.