Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Hjärntvättad?!

• Hjärntvättad?!

Publicerad av smurff på 11 mars, 2004 vid 13:09

Är det någon av er som märkt något konstigt efter att ni besökt Surfers Paradise eller någon dyl surfshop? Jag tror att jag blev hjärntvättad i somras, för efter att ha besökt deras butik för att köpa EN bom kan jag nu inte sluta tänka på surfing, segelstorlek, brädor och prylar. tongue.gif crazy.gif grin.gif

De har kanske nån sån där magnetotron som skruvar till dina hjärnvågor tongue.gif när du är där och handlar. Nu när jag tänker efter så förstår jag varför alla anställda hade aluminiumfolie under kepsen -jag tyckte det var konstigt då men nu förstår jag grin.gif grin.gif grin.gif.
    kära vänner lägg lite folie i kepsen nästa gång ni skall handla surprylar i butik. smirk.gif

silversurfarn svarade 21 år, 1 månad sedan 3 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • dasen

Medlem
    11 mars, 2004 vid 13:22

Inte helt dum förslag! ooo.gif

• silversurfarn

Medlem
    11 mars, 2004 vid 14:33

Känner helt klart igen fenomenet, har upplevt liknande saker! Man går in i shoppen (el mässan) för att köpa en nedhalstamp (möjligen ett segel också, men bara om det är riktigt bra pris!) eller så, sedan blir allt väldigt
    drömlikt och försäljarens snack låter mest som stillsam musik, och man vaknar till sans på parkeringen utanför en timme senare med ett nytt segel, ny bräda, ett par bommar, en begagnad mast och en sele och minns liksom inte riktigt hur det gick till. Sedan blir det gröt och pasta fram till den 25:e…
    Så helt klart blir det folie i kepsen framöver…

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Hjärntvättad?!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.