Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Hm…Sweet i Dalen!

• dalen

Medlem
    7 maj, 2009 vid 06:23

Förresten, var är rätt och fel att parka? For future knowledge..

Parkeringen är rätt och inne i reservatet är fel! Är ju mitt fel från början för
    på 86 när jag vågsurfade Dalen min första gång var det inte mycket folk där och ibland
    på vintern körde man in och satt och värmde sig i bilen. Jag lovar att inte köra in mera.
    Tänk att man fick ha detta ställe helt ensam i så många år. Fast det är roligare nu det är
    folk på vattnet.

• mtias

Medlem
    7 maj, 2009 vid 07:33
    Dalen;544858 wrote:
    Parkeringen är rätt och inne i reservatet är fel! Är ju mitt fel från början för
    på 86 när jag vågsurfade Dalen min första gång var det inte mycket folk där och ibland
    på vintern körde man in och satt och värmde sig i bilen. Jag lovar att inte köra in mera.
    Tänk att man fick ha detta ställe helt ensam i så många år. Fast det är roligare nu det är
    folk på vattnet.

Skön inställning!

• martent

Medlem
    7 maj, 2009 vid 08:12
    Spexz;544818 wrote:
    Sköna bilder! Vem kör på bild 3? Likadana quicksilver shorts som mig..:P

Det är jag på bilden, finns massa snygga shorts på break i Ängelholm!
    Basta dagen nånsing!

• larssa

Medlem
    7 maj, 2009 vid 08:15
    MårtenT;544897 wrote:
    Det är jag på bilden, finns massa snygga shorts på break i Ängelholm!
    Basta dagen nånsing!

Är det en surfbutik? Var ligger den?

• martent

Medlem
    7 maj, 2009 vid 08:20

Nej ingen surfbutik men massa coola kläder!

• pjoter

Medlem
    7 maj, 2009 vid 09:19
    skotten;544842 wrote:
    Didnt look like you had much success with any of the gear you had in the air today mate!! 😛

?? what?

• gurra_g

Medlem
    7 maj, 2009 vid 09:47
    Mattijas;544811 wrote:
    Stort, mkt fint!
    Tack för en bra dag!

själv hade man ju en riktigt bra dag himma 😉

• emilvikingstrand

Medlem
    7 maj, 2009 vid 09:57

vad roligt att även jag får vara med på bild på kite forumet! (första bilden killen med den tyska selen på stranden).

• rydstrom

Medlem
    7 maj, 2009 vid 10:17
    Gurra_g;544927 wrote:
    själv hade man ju en riktigt bra dag himma 😉

du är en sån looooooser!

• jonaish

Medlem
    7 maj, 2009 vid 10:22

snuuuus

• bonasurf

Medlem
    7 maj, 2009 vid 13:46

Det var bonden själv som var helt rasande och skrev ner massa bilnummer.

Man behöver inte några instruktioner för att förstå var man får parkera och inte. Det är väldigt noga skyltat vad som är naturreservat och självklart var man inte får köra in. Och då alla andra bilar står på parkeringen så har jag svårt att tro att någon omedvetet parkerar fel.

Det vore oerhört tragiskt om vi råkar ut för liknande scenarior som på Näset. Med tanke på att detta är reservat så känns det ju inte helt orimligt.

Ni/vi som kitear har ju inte så tunga grejjer att bära ner till stranden och faktum är att det är flera vindsurfare som pallar bära sina prylar så egentligen är det förbannat slappt och nonchalant mot alla andra att bränna rakt över ett reservat.

I gislöv är relationen till bonden så bra att han t.o.m. annordnar parkering när spotten blir välbesökt. Låt det bli så här också.

Jag tycker dock att det är skönt att det är Seb själv som postar denna tråden så att det inte blir en kite/vind fråga. Dalen är faktiskt en spot där Kiteare och Vindsurfare funkar bra tillsammans.

• niklas82

Medlem
    7 maj, 2009 vid 14:06

Hej ! jevvligt Gay alltihoppa… Mynningen duger allt annat suger…
    Tror bestämt att jag ska ställa till med ett rent helvete på detta forum IGEN…

STICK

• jonaish

Medlem
    7 maj, 2009 vid 19:42
    Niklas82;545005 wrote:
    Hej ! jevvligt Gay alltihoppa… Mynningen duger allt annat suger…
    Tror bestämt att jag ska ställa till med ett rent helvete på detta forum IGEN…

STICK

Har du äntligen kommit ut ur garderoben grabben?

Grattis iaf

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Hm…Sweet i Dalen!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.