Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Ho Ho! nu på onsdag the big day! SW möjligen storm
-
Ho Ho! nu på onsdag the big day! SW möjligen storm
safesurfer svarade 19 år, 11 månader sedan 11 Medlemmar · 42 Svar
-
Fan va coooolt. Om man vill få lite publicitet på sporten (eller vansinnet som många skulle säga) borde det inte vara svårt för någon tv-kanal att filma allt ihopa. Vad skall man kalla det… Växthuseffekten har till och med fått tomten att tänka om…..
-
Jupp. På onsdag gäller det. Ser fram emot det så det gör ont!
-
JOHN_j_RAMBOO
Gäst20 december, 2004 vid 13:04Jan..KLAAAART!
Slår du en pling innan eller?SMHi lurar lite på väst oxå, det e mindre bra
Men blir det SYDVÄST, så åker jag till ASKiM lätt!de kommer gå av, inte sant jan
-
Ja jag har ju lovat att det skulle gå av i Askim
Det där med vind från väst verkar hända först senare på onsdag! Vi får la hoppas på det.
/Jan. -
JOHN_j_RAMBOO
Gäst20 december, 2004 vid 20:40Prognoserna värkar ju hålla i sej
redigt med 4.0!!!!
Ons: Sydväst, 14-18 m/s Dygnets högsta vindhastighet 20 m/s.
-
JOHN_j_RAMBOO
Gäst20 december, 2004 vid 22:30vah!?!??! 29m/S? skojjar du nu eller..vart fan hittar du de hän..hörde på TV att dem varnade för storm..
men länka till sidan eller bifoga prognosen, vill seeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeblåser det över 25m/s så kan jag fan inte surfa ju
måste ha mindre bräda + mindre segel, buääääääääää -
JOHN_j_RAMBOO
Gäst20 december, 2004 vid 22:35de var som fan, töfft
men som vi alla vet..kommer de aldrg hända, hoppas jag
Men jag skall fan lätt ut o testa endåLust o ge mej länken till den, hur hittar jag den på DMi’S?
-
-
JOHN_j_RAMBOO
Gäst20 december, 2004 vid 22:45danke!
kollar man på nidingens står de 21m/S -
Siffrorna på långtidsprognoser brukar visserligen vara i överkant, men jag kan inte minnas att jag sett 29 m/s där förut. En vild gissning ger helrött på DMI-s dagskarta
-
JOHN_j_RAMBOO
Gäst20 december, 2004 vid 22:55m..får la se, jag hoppas på en vind runt 18m/s.
spännande
Logga in för att svara.