Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Högst average oktober…Windsurfing

• Högst average oktober…Windsurfing

Publicerad av mattias-j på 2 oktober, 2008 vid 12:03

Tjenare, har fixat lite priser från min arbetsgivare(sponsor).
    Jag tänkte följande:
    Högst average under oktober månad, inkasserar lite fina priser från Wasa Kredit.
    Priserna består av grilltillbehör såsom stekspade, grilltång m.m i en snygg påse. Dessutom en fin väska och en snygg ryggsäck, perfekt till extrafena och vattenflaska.
    I väskorna ligger det dessutom lite annat smått och gott….allt till vinnaren.

Regler:
    Segla var som helst, inom Sveriges gränser. Windsurfing är det som gäller och Amaryllo/GT-11/31 som GPS. Tävlingen är öppen från fredag 3/10 till fredag 31/10.
    Average räknas precis som på GPS-Speedsurfing!

Alla är välkomna att försöka sno åt sig priset 🙂

Väl mött på vattnet…

Mattias J

jester svarade 15 år, 11 månader sedan 18 Medlemmar · 39 Svar
  • 39 Svar
  • bjornen

Medlem
    2 oktober, 2008 vid 12:09

@Mattias J 504454 wrote:

Tjenare, har fixat lite priser från min arbetsgivare(sponsor).
    Jag tänkte följande:
    Högst average under oktober månad, inkasserar lite fina priser från Wasa Kredit.
    Priserna består av grilltillbehör såsom stekspade, grilltång m.m i en snygg påse. Dessutom en fin väska och en snygg ryggsäck, perfekt till extrafena och vattenflaska.
    I väskorna ligger det dessutom lite annat smått och gott….allt till vinnaren.

Regler:
    Segla var som helst, inom Sveriges gränser. Windsurfing är det som gäller och Amaryllo/GT-11/31 som GPS. Tävlingen är öppen från fredag 3/10 till fredag 31/10.
    Average räknas precis som på GPS-Speedsurfing!

Alla är välkomna att försöka sno åt sig priset 🙂

Väl mött på vattnet…

Mattias J

Det var ju ett riktigt trevligt initiativ 🙂 inte för att jag kommer i närheten men ändå. Finns det något tröstpris 😉

//Björn

• styret

Medlem
    2 oktober, 2008 vid 13:04

coolt initiativ!
    jag kör ju inte speed överhuvudtaget men jag gillar annorlunda initiativ och arrangemang. Big ups!

• hanko

Medlem
    2 oktober, 2008 vid 16:48

Jag kommer å hämtar priserna vid senare tillfälle Mattias hehe ! Som andra talare redan konstaterat: Bra initiativ…..de e najs..

http://www.youtube.com/watch?v=V9nEPvca4vk

• mattias-j

Medlem
    2 oktober, 2008 vid 17:02

Björnen, sämst average får ett par kalsonger med Wasa´s slogan på gylfen: Snabbt, enkelt, personligt….
    Anmälan om att vara med skickas till min mail, med adress så att ni kan få priserna.
    Mail: moltas101@hotmail.com

• surferboy

Medlem
    2 oktober, 2008 vid 18:17

Härligt initiativ!

• lbj

Medlem
    2 oktober, 2008 vid 20:17
    Mattias J;504454 wrote:

Gäller det alla klasser tex Super Master också?

• mattias-j

Medlem
    2 oktober, 2008 vid 20:33

Som dom säger i golfkretsar, tävlingen körs “open”. Inga klasser inga handikapp inget. Du mot vinden…

• mattias-j

Medlem
    6 oktober, 2008 vid 05:59

Markus E leder så här långt med 41.73 knop ….

• marden

Medlem
    6 oktober, 2008 vid 06:15

din tävling går numera att följa i en egen ruta på gp3s

Month top 10
    1 Markus Emanuelsson 41.73
    2 Peter de Wit 40.95
    3 Gerlof Hansma 40.3
    4 Robert Seinen 40.04
    5 Jacques van der Hout 39.9
    6 Wouter de Vries 39.87
    7 Jurjen van der Noord 39.79
    8 Dirk Doppenberg 39.39
    9 Dirk Jan Knol 39.33
    10 Kean Rogers 39.24

en solklar ledning:)

• kapten-k

Medlem
    6 oktober, 2008 vid 21:24

@Mattias J 505602 wrote:

Markus E leder så här långt med 41.73 knop ….

Känns som att han kommer få den där grillvanten och tillbehör!

• mattias-j

Medlem
    7 oktober, 2008 vid 06:23

Låt oss säga så här, det finns stora möjligheter att Mackan vinner. Men vi andra får hoppas på en till SSW med 20 m/s innan oktober tar slut…..och då jä..lar….

Bra kört Mackan!!!

• marden

Medlem
    23 oktober, 2008 vid 19:14

ser ut som du får en chans till i oktober att behålla priserna för dig skjälv mattias om progen på söndag från grönhögen vandrar lite lite norrut

schiise för nog ta en tur ut i garaget o putsa upp gräsfenorna en gång till, om dom nu skulle komma till anvädning någon fler gång i år

• mackee

Medlem
    23 oktober, 2008 vid 20:32

Haga kan bli riktigt najs på söndag morgon ,jag och richardson sticker dit imorgon och drar till musklerna lite

• marden

Medlem
    25 oktober, 2008 vid 13:02

hur var/är det med vattenståndet?
    ser ju ut att kunna bli kuling där imorrn
    någon som är sugen på en tur från sthlm i natt?

• p-malmkvist

Medlem
    25 oktober, 2008 vid 13:51
    Mården;511436 wrote:
    hur var/är det med vattenståndet?
    ser ju ut att kunna bli kuling där imorrn
    någon som är sugen på en tur från sthlm i natt?

Kan vara väldigt intressant om det är fler ca 4-5 som delar på guldet i tanken.. Annars är jag sugen på Vacum beach, kan ev hänga på Benke om det han inte ska bli vågryttare i Varberg istället på söndag…

Om ngn köper min ab+ ikväll så har jag bensinpengar till haga om det blir bara du och jag som åker, kom igeeen nu ngn och köp brädan ikväll då blir det billigt iom att jag är onykter…:wink:

Sida 1 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Högst average oktober…Windsurfing

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.