Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Högst average oktober…Windsurfing

• kinetic

Medlem
    25 oktober, 2008 vid 14:39

Prognosen är ju rätt mycket “nerskruvad” har ja för mig…Funderar ev på att åka men ja vete katten…Dels har ja egentligen lagt av för i år, sen vet man inte hur det är med vattenståndet… Dessutom är det bra kallt i vattnet…Vilka kommer garanterat åka från 08-land?

• bjornen

Medlem
    25 oktober, 2008 vid 15:27

@P Malmkvist 511449 wrote:

Kan vara väldigt intressant om det är fler ca 4-5 som delar på guldet i tanken.. Annars är jag sugen på Vacum beach, kan ev hänga på Benke om det han inte ska bli vågryttare i Varberg istället på söndag…

Om ngn köper min ab+ ikväll så har jag bensinpengar till haga om det blir bara du och jag som åker, kom igeeen nu ngn och köp brädan ikväll då blir det billigt iom att jag är onykter…:wink:

Ääh skit i haga o åk med till vallentunasjön i gryningen. Vi måste testa lite byig insjösegling 😀

//Björn

• marden

Medlem
    25 oktober, 2008 vid 15:56

iofs kan ju vallentuna sjön va alldedes underbar

har du sålt ab+ än köper den för 5 spänn annars ,petter

uppdaterade progen för grönhögen i tråden några rader upp
    ingen annan 08 som vill sitta i bil halva natten?

• p-malmkvist

Medlem
    25 oktober, 2008 vid 16:25
    Mården;511489 wrote:
    iofs kan ju vallentuna sjön va alldedes underbar

har du sålt ab+ än köper den för 5 spänn annars ,petter

uppdaterade progen för grönhögen i tråden några rader upp
    ingen annan 08 som vill sitta i bil halva natten?

Grymt sugen på haga men om dina 5 spänn räcker till halva bensinkostnaden så är jag på.. Du kommer garanterat topp tio med den brädan utan ansträngning..:wink:

• mattias-j

Medlem
    31 oktober, 2008 vid 08:04

Jaha, vågar nog utropa Mackan som vinnare till oktober priserna. Stort grattis och bra seglat!!!!

Bilder från prisceremonin kommer inom en snar framtid…

/Mattias(Wasa Kredit)

• mattias-j

Medlem
    31 oktober, 2008 vid 08:15

Domarkåren, (jag) har valt att utdela inte ett tröstpris utan tre! Första tröstpriset går till GetWet som så förargligt pajade foten. Krya på dig och kom igen snart! Andra tröstpriset går till TB som inte postat en enda session i oktober (vad jag kan se), stackarn. Kom igen i november Tom, jag vet ju att du är snabb. Tom var dessutom först att anmäla sig till tävlingen! Tredje tröstpriset går till Hänkö som har betydligt fler inlägg här än ilägg av brädan i vattnet :cool2: Må vindgudarna och frugan vara dig mer barmhärtig under resten av karriären….

Vad består tröstpriset av? Varsitt par Wasa Kredit kalsonger…

GetWet, jag behöver din adress…PM:a mig! Er andra har jag koll på.

/Mattias

• benke-2

Medlem
    31 oktober, 2008 vid 08:40

Jorå hård tävling.
    Cullin: han bara slängde sig av brädan i 42 knop för att vinna, hård sport.

• hanko

Medlem
    31 oktober, 2008 vid 08:50

Haha….Jilde…! jag är hedrad men det är mycket av medmänsklighet att jag inte är så mycket på vattnet…! Jag är rädd att ni blir kränkta av att Mr Junk är o nosar på era tider hehe!!
    Min “session” från Lucerna väntar på att bli postad!! 31.nånting/knop men det är kanske för sent för GPS-speed….typ 4:e oktober eller så!!
    Men jag är hedrad av tröstpriset …..vilken helg det kan bli..!

Öland imorrn t ex. med mamma, pappa, fru och huliganerna (gulliganerna) utan tackräcke.:!

• tbsurf

Medlem
    1 november, 2008 vid 11:01

gött.. ett par nya att braka loss i :laugh:

Inte en enda session på hela oktober.. hmm
    Helt ärligt är jag faktiskt fortfarande lack, sne och lite grinig på att jag åkte hem för tidigt från haga sist.

• mattias-j

Medlem
    1 november, 2008 vid 13:09

Vem är inte det…jag var där och vände när Ola och Pugge gick upp. Åkte hem till morsan o farsan och käkade söndagmiddag istället. 4 kilometer från strippen…baahhh!!

Hoppas på lite varma vindar i november, vattnet vid Haga håller ju ganska bra temp fortfarande.

Hör av dig om du åker ner något mer…

/Mattias

• hollister

Medlem
    4 november, 2008 vid 17:56

Nu tror ju inte jag att vindsurfare är speciellt oärliga människar men är det inte möjligt att några av deltagarna satts sig med GPS:n i sina polares supersnabba Racingbåtar och dragit på som faeeeeeäään :cool2:

Bara en tanke som jag fick :santa:

• jester

Medlem
    4 november, 2008 vid 18:13

Det är därför det finns en RTK. Alla Pbn kontrolleras.

• hollister

Medlem
    4 november, 2008 vid 21:21

Respekt!

• faster

Medlem
    5 november, 2008 vid 20:45

Grattis Mackee

Väntar nu på en inbjudan till grillfest, blir väl bra på revet i ankdammen?

• mattias-j

Medlem
    5 november, 2008 vid 22:39

Förfest nu på måndag i dammen, kolla windguru :cool2: …..

Sida 2 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Högst average oktober…Windsurfing

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.