Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Högst average oktober…Windsurfing

• mackee

Medlem
    6 november, 2008 vid 05:26

jag tänder grillen kl 10.00 ta med valfritt kött och värmande drycker

• marcus

Medlem
    14 november, 2008 vid 18:00

Här kommer en bild från den kungliga prisceremonin på
    Wasa Kredits kungliga huvudkontor !

• mattias-j

Medlem
    14 november, 2008 vid 18:16

Hoppas att TB fick sina kalsingar också! Dom är faktiskt ruskigt sköna…Hänkö får sina i näven av mig, vi bor ju i samma stad. GetWet har inte hört av sig…

Än en gång grattis Mackan och bra kört !!

Tack också till Mac R Wasa´s egen hovfotograf….

• hanko

Medlem
    14 november, 2008 vid 20:11

Oj…vilken cermoni…! Jag hoppas kunna bräcka den när det blir dags för Tröstpriscermonin !!!

• tbsurf

Medlem
    17 november, 2008 vid 18:32

@Mattias J 515843 wrote:

Hoppas att TB fick sina kalsingar också! Dom är faktiskt ruskigt sköna…Hänkö får sina i näven av mig, vi bor ju i samma stad. GetWet har inte hört av sig…

Än en gång grattis Mackan och bra kört !!

Tack också till Mac R Wasa´s egen hovfotograf….

Japp dom är här nu. Tack tack
    Lycka till imorgon om ni ska köra. Jag kommer inte loss

• mattias-j

Medlem
    17 november, 2008 vid 22:17

Gött!

Nu är det bara att hoppas på vinden imorgon….

• mackee

Medlem
    18 november, 2008 vid 18:50

Tack Mattias för allaaaaaaaaaaa fina priser, ryggsäcken var helt perfekt att packa fenor och käk i .Den flöt så fint vid första bojen på haga strippen idag.
    /Markus

• andersbq

Medlem
    18 november, 2008 vid 19:16

@mackee 516790 wrote:

Tack Mattias för allaaaaaaaaaaa fina priser, ryggsäcken var helt perfekt att packa fenor och käk i .Den flöt så fint vid första bojen på haga strippen idag.
    /Markus

Det där är en bra idé, jag kan tänka mig att lägga en boj nere vid slottet så man kan ta med lite nya fina fenor ner. Det är sååååå trist att höjda hem till TT bara för det.

• jester

Medlem
    18 november, 2008 vid 19:35

Inte dumt alls..

Sida 3 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Högst average oktober…Windsurfing

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.