Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Högsta hopp med vindsurfingprylar?

  • Knatte

    Gäst
    27 augusti, 2005 vid 19:04

    Både Dunkerbeck och Robbie Naish har gjort några sjukt höga hopp i några surffilmer.
    Men vet inte hur högt de har hoppat i meter smirk.gif

  • _alexander

    Medlem
    27 augusti, 2005 vid 19:22

    robby är ju så härlig i rip då han säger “i was desperate to get some air” och flänger på sjuuka hopp med slalomprylar i monstervågor blush.gif
    helt fantastiskt!

  • anonym-anvandare

    Medlem
    27 augusti, 2005 vid 21:50

    är det inte snarare något i stil med att han inte kan motstå frestelsen med att hoppa?

  • _alexander

    Medlem
    27 augusti, 2005 vid 21:56

    jo det också

  • anonym-anvandare

    Medlem
    28 augusti, 2005 vid 06:32

    jag säger bara laird hamilton…

  • jester

    Medlem
    28 augusti, 2005 vid 07:08

    Jodå. Jonas ligger bra till. Dock har jag sett ett högre hopp från honom. Där han dessutom sätter en bakåtloop på vägen ner…

    Men sedan lkigger ju Laird Hamilton bra till. Sista hoppet han gör i NPs film Rigmarole från -91 är ju grymt! Att han dessutom kör på en 40cm bred speedbräda gör ju inte hoppet mindre coolt..

  • andreas-t

    Medlem
    28 augusti, 2005 vid 14:38

    Även tjejerna hoppar högt. Daida Moreno hade väl en av de högsta hoppen av alla, tjejer som killar, under tävlingarna på Sylt 2003. http://www.morenotwins.com/pruebas/nuevo/verfotogrande.php?id_foto=82

  • anonym-anvandare

    Medlem
    28 augusti, 2005 vid 17:25

    högsta jag sett är det när Josh Stone och F. Goya satsar båda stenhårt mot en fetingvåg i Calle Nybergs “Down the line”. Stones hopp där är helt sanslöst.

  • herodude

    Medlem
    28 augusti, 2005 vid 17:43

    jag vet inte men bringdahls hopp off the lip är helt jäääävla galet… om ni vet vilket kort jag menar, när de seglar jaws…

  • bergelin

    Medlem
    29 augusti, 2005 vid 07:08

    Håller med om Naish i RIP där han sätter en del helt galna hopp.. inte utan att man får abstinens när man ser de hoppen! smirk.gif

  • bertoni

    Medlem
    29 augusti, 2005 vid 14:03

    Svar till:


    Jodå. Jonas ligger bra till. Dock har jag sett ett högre hopp från honom. Där han dessutom sätter en bakåtloop på vägen ner…

    Men sedan lkigger ju Laird Hamilton bra till. Sista hoppet han gör i NPs film Rigmarole från -91 är ju grymt! Att han dessutom kör på en 40cm bred speedbräda gör ju inte hoppet mindre coolt..

    [/ QUOTE ]

    Är det det hoppet Laird gör som avslutar hela filmen?

  • dr-masse

    Medlem
    29 augusti, 2005 vid 15:12

    Jo, det är ett rättså högt läpphopp…

    bringdaljaws.jpg

  • herodude

    Medlem
    29 augusti, 2005 vid 15:16

    jepp det är det kortet jag menar, helt galet….

    har ett exakt likadant 4.6 simmer onshore samma färger å allt till salu om någon är sugen…

  • dr-masse

    Medlem
    29 augusti, 2005 vid 15:25

    Det har ju hoppats högre, men jag tycker ändå detta är rättså imponerande med tanke på det “lyft” killen får (Dale Cook heter han)…

    kolla in videsnutten på http://www.sailworks.com/04-05/pages/video_gallery.cfm

    Hoppa På!

  • dr-masse

    Medlem
    29 augusti, 2005 vid 15:31

    Åsså är ju det här hoppet av Dunken rättså fett det med…

    e11_high_high.jpg

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Högsta hopp med vindsurfingprylar?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.