Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › höj begagnatpriserna!
-
Hade varit helt ok men som det varit så har folk gladeligen sålt för mindre än en tredjedel av priset hälften får man nog leva med såklart beroende på skick men kites går ju i princip att laga hur mycket som helst så det är ju mer frågan om prestanda och stabillitet samt design kites ifrån 03 och framåt är ju otroligt hållbara. Det jag har retat mig mest på är när säljare varit tvugna att skänka bort grejorna för typ 4000:- och sedan har någon idiot mage att komma med 2800:- då kan dom sitta på arslet istället sälj inte då! Inte skit fina kites ifrån 03 och framåt i allafall.
-
måste säga att jag va dåligt påläst om man säger så då. nu e de andra bullar som gäller! jag tar tillbaka de och ber helt och hållet om ursäkt för det lilla missödet. förresten glöm nu inte bort T-shirten du lovade mig igår..lycka till i belgique du å christian!
-
För övrigt kan man ju säga att är man svinrik som jag är är det ju skit samma vad man betalar!!!
Alla kitare verkar vara av min typ, typ! – Nytt och dyrt är bäst. Dyrt och begagnat kommer på andra plats så att man kan få pengarna att brinna i händerna.
Om det är någon som vill kan jag sälja några LiftAss som jag har kvar. Riktigt dyrt också för den delen. Helt otroligt-lite svårt att förklara (betala) bara!
På tredje plats på nuvarande attraktivitets listan kan jag nu utnämna EH kites efter att Rambo boy tappert har indoktrinerat, ganska framgångsrikt måste jag tillägga, halva kite Sverige.
Nåja vi får väl se vad som dyker upp i våra svenska farvatten nu till sommaren.
Förresten – uttalas EH som Äh!
Alla eventuella stavfel i mina inlägg kan direkt härledas till ytterligare en kite relaterad och uppenbarligen genetiskt betingad hjärn (läs cell) brist.
“I’m not alone”
/H
Logga in för att svara.