Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › Holland ESM 9/9-17/9
-
Och nu vill jag bara påminna om att den 9/9 är en alldeles speciell dag……
-
Hejs!
Roade mig med att lägga upp rankingen inför ESM som börjar nu på lördag. Svenskarna i fet text.
-
Märkligt… Har testat på ett par datorer här, och jag vet att Lasse B sett filen. Högerklicka o ladda ner filen, kanske? Någon annan som har problem?
* sätt in ett bra skämt om bilmotorer här *
-
Knatte
Gäst6 september, 2006 vid 15:30Jester wrote:Märkligt… Har testat på ett par datorer här, och jag vet att Lasse B sett filen. Högerklicka o ladda ner filen, kanske? Någon annan som har problem?* sätt in ett bra skämt om bilmotorer här *
Funkade fint hos mig. men så är man ju en hacker också -
SWE 496 wrote:Ja du Jester… Får bara upp två blanka sidor i Adobe…..
Funkar bra för mej Matte. Har du testat att flytta tegelstenen från ENTER knappen?
Bra speed du hade igår!
//Nicke -
Vi får se till att spärra av ett område så vi alla får plats på campingen…
Jag o Daniel lär dyka upp runt 15-16 snåret på fredagen, btw
-
Jester wrote:Vi får se till att spärra av ett område så vi alla får plats på campingen…
yeah, en Schweden-camp! Jag tar med en svensk flagga! Jag, GetWet och Johan G lär dyka upp under fre e.m också. Avfärd från Kungliga Hufvudstaden cisrcus vid kl 19.00 imorgon
-
Jag o Daniel kommer oxå ha med oss lite blågult. Vi lämnar Sveriges vackraste stad kl 19:30 imorgon. (kommer dock sova skönt i en säng på Kiel-båten, och vakna upp utvilade med mer än hälften av sträckan avverkad…)
Kör försiktigt!!!
-
Jester wrote:Jag o Daniel kommer oxå ha med oss lite blågult. Vi lämnar Sveriges vackraste stad kl 19:30 imorgon. (kommer dock sova skönt i en säng på Kiel-båten, och vakna upp utvilade med mer än hälften av sträckan avverkad…)
Kör försiktigt!!!
VA…….Ska ni också åka från Stockholm?
-
Kör skiten ur Liftwaffekillarna… De kan ju bygga inte motorer som tål att varvas lite;)
Kör även skiten ur de flygande holländarna…..eller gräsrökarna om man så vill;) -
Jester wrote:Vi får se till att spärra av ett område så vi alla får plats på campingen…
Passar ju utmärkt med lite väckning när Robban och jag anländer tidigt lördag morgon! Se till att avgränsa en plats åt oss också.
-
Det fixar vi, Pugge! Hörde att du o Robban skulle mysa tillsammans i ett litet tält. Nästan så man blir lite avis…
-
@Jester]Det fixar vi, Pugge! Hörde att du o Robban skulle mysa tillsammans i ett litet tält. Nästan så man blir lite avis… )[/QUOTE wrote:
Japp! Ett fyrpers-tält, så det finns plats för två till:wink: Risken är väl att jag får fälla i bilen och slagga där för värre person att snarka än Robban det finns nog inte!
Taket höll på att lyfta när vi var i Holland förra gången:mad2:, så väskan full med öronproppar är ett måste!
Logga in för att svara.