Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › Holländarnas svar på the Ray och French trench
-
Holländarnas svar på the Ray och French trench
Publicerad av larsd på 5 december, 2007 vid 21:02Infrastruktursatsningar för speed…
Lite gammal kanske, men vad faan det behövs lite nya trådarlarsd svarade 17 år, 4 månader sedan 3 Medlemmar · 8 Svar -
8 Svar
-
@tobhed 432718 wrote:
Ni är sjuka i huvudet, ni vet det va..?
Vi må vara sjuka men sååå glada! Tur vi inte skriver vad vi tycker om ”er” hehe!
Jag passerar Holland nästa fredag och ska checka av lite speedspots utanför Zwolle bland annat! Även om det är KITE-varning just på det plattvattnet!
Tobbe…..jag blev lite ledsen i ögat nu när jag funderat på att ”ansöka” om medlemskap nere i Klagshamn!!
-
Hänkö;432722 wrote:Tobbe…..jag blev lite ledsen i ögat nu när jag funderat på att ”ansöka” om medlemskap nere i Klagshamn!!
Bli inte det, du/ni är alltid välkomna till oss! 🙂
-
Man tackar:smile: ! Något som jag aldrig trodde skull hända inträffade förra året, jag blev ÖWC:are. Detta på grund av att den gamla anrika windsurfing-klubben Gunnebo Båtsällskap inte längre har någon koppling vår ädla sport.
Känns faktiskt riktigt bra att representera ÖWC, även om Hänkö och jag alltid kommer att hedra minnet av GBS-tiden!
Logga in för att svara.