Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Höllviken Tisdag
-
Höllviken Tisdag
Publicerad av jakobb på 15 mars, 2009 vid 15:26jag blir väl inte ensam om proggen håller?
suecocabron svarade 15 år, 8 månader sedan 20 Medlemmar · 44 Svar -
44 Svar
-
Niggas! blåser det tillräckligt för 73 liter och 4.7 så är jag på!!!!!
-
ska med ut på tisdag.
vart kör ni vid Höllviken på NV – vid väg 100? -
ok. har inte kört där – men är det inte bara plattvatten?
-
superkassen;535031 wrote:ok. har inte kört där – men är det inte bara plattvatten?
Inte bara – en del sandbankar och dryga Vellinge invånare.
-
låter ju lite mera lovande med folk som kan agera som ramper.. 😉
alternativet för mig är Habo Ljung, men det brukar vara platt som ett flytspacklat golv..bananen;535032 wrote:Inte bara – en del sandbankar och dryga Vellinge invånare. -
Mange.. E du döv och blind?Har både ringt och skickat sms… Ska du ut imorgon eller?
-
Gärna lite mera info om höllviken:
Är det bara sand, eller några stenar att se upp för?
Vart riggar man?, lä/byigt? Hur långt ut innan det blir djupt? -
Men shit.. Vart vid väg 100 kör ni? Känns ju som om man kan flyga rakt över vägen eller in i elledningar på de flesta ställena.
-
Ja, jag ska ut Phille, pallar bara inte svara på dina sms som säger “vad säger DMI om imorgon?”… för fan, kolla på nätet din get! 😉
Jag och Pidde snacka om 2 tiden och att först kolla av om vi kan köra styrbord i Skanör… och om det inte funkar, köra dead-on i Hölle!
-
@SimonEBurgess 535107 wrote:
Men shit.. Vart vid väg 100 kör ni? Känns ju som om man kan flyga rakt över vägen eller in i elledningar på de flesta ställena.
Du låter som en kitesurfare. Vindsurfare har mycket sällan de problemen.
-
superkassen;535104 wrote:Gärna lite mera info om höllviken:
Är det bara sand, eller några stenar att se upp för?
Vart riggar man?, lä/byigt? Hur långt ut innan det blir djupt?sand och småsten på bottnen.. inga stora sten vad jag vet.. duktigt långgrunt, beror dock lite på hur högt vattnet är. Har inte varit där nere nu men nån annan kanske vet 🙂 Sen har du lite space bredvid parkeringen att rigga på
-
Okej Mange, ring mig ikväll så jag vet, eller det är för mycket begärt;)
-
Skanör, skanör älskade skanör, blir skitbra i NV! Jag kör där imorgon em, ska bara fixa barnvakt först….
/X
Logga in för att svara.