-
holstebro i september?
Är det någon som vet om det är bra kite då? Är det långt från centrum till spotsen? Ska man ha bil? Är det nåra roliga vågor? Finns det plattvatten? / micke
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › holstebro i september?
Är det någon som vet om det är bra kite då? Är det långt från centrum till spotsen? Ska man ha bil? Är det nåra roliga vågor? Finns det plattvatten? / micke
Hmm… vad skall du göra i denna avkrok bland västjyska bönder 🙂
Nåväl Jag är där varannan vecka och jobbar på Ericsson kontoret i Struer ( 20 min från Holstebro) Och ja Struer ligger vid limfjorden och det finns en mycket fin strand och även ett ”surfcenter” som jag bara kollat in på vintern men ser ut som en bra launcharea och hyffsat långgrunt. Om man kommer från Viborg och svänger av mot Struer innan man kommer till Holstebro hittar man en skylt mot surfcentert 10 min innan Struer. Vinden är oftsast sideonshore och det blåser alltid…
/Martin
Ejsing heter ställer som ligger vid limfjorden o nautic har ett surfcenter där. schysst ställe med relativt choppigt, platt vatten.
Annars e d inte så himla långt till hvide sande vid vestkusten var man kan surfa vid själva kusten(vågor) eller vid surfcentret inne i själva ringköbing fjord (chop, platt), eller så tar man andra sidan av ringköbing fjord vid skaven strand eller bork havn.
Vill du ha vågor åker du till agger tange eller lite mer plat blir d kirk vig
alla spots ligger inom en timme från holstebro
annars kan du kolla på : http://www.kitesurferen.dk/kite/?show=spots om du vill ha bättre beskrivning av alla spots i närheten
lycka till
Oj vad fint. Finns det några bussar eller måste man ha bil?
mvh
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
För att ge den bästa upplevelsen använder vi teknologier som cookies för att lagra och/eller få tillgång till enhetsinformation. Genom att samtycka till dessa teknologier kan vi behandla data såsom surfbeteende eller unika ID:n på denna webbplats. Att inte samtycka eller återkalla samtycke kan negativt påverka vissa funktioner och egenskaper.
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › holstebro i september?
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.