Senaste nytt Forums Övriga Branschnyheter Holypope: Äntligen!

• Holypope: Äntligen!

Publicerad av poppo på 28 augusti, 2012 vid 08:10

Höga förväntningar grusades väl på plats av klen vind, hade det verkligen redan droppat?Kalle och jag bestämmer oss för att kliva i oavsett, guppar ut med vatten över fotknölarna övertygade om att vi kommer få simma hela vägen in.

Då tycker uppenbarligen någon att de här två pajsarna lidit tillräckligt av svealands-säsongen 2012 och vred på guldkranen: 5-kvadratarna fick snabbt trimmas om till hårdvinds-setting.
    Solen kikar fram, vågorna jackar upp (snitt gubbhögt och logo i setten!), närapå sidvind, sommardräkten precis lagom varm. Lyckas dessutom få i full rail i de flesta bottensvängarna, något jag jobbat på ett tag. Endast 4 gubbar på plats.

Synd att man inte hade gopron på huvudet, för vissa syner denna stund var ren och skär poesi. Det var lätt topp 3 någonsin på detta spot för min del under en timme, valde man rätt våg var det glasigt och 3-4 svängar i logo frontside! Detta var extremt viktigt för mig och en underbar start på hösten 2012!

(325 / 14-18)

[IMG]https://blogger.googleusercontent.com/tracker/6749860318676647100-5673736259643346425?l=wavepope.blogspot.com[/IMG]

Mer…

poppo svarade 12 år, 2 månader sedan 1 Medlem · 0 Svar
  • 0 Svar

Tyvärr, inga svar hittades.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Övriga Branschnyheter Holypope: Äntligen!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.